Morrande hona
hmm..en del av er kommer ihåg att jag har ställt frågor angående min hona Blossom förut. Hon är låg i rang o får "akta" sig lite här hemma, inga direkta bråk men varningar. När andra honor har löpt så har hon parat dem…tvärtemot alla "regler" om jag förstår rätt. För det ska ju bara vara ranghöga honor som gör det…men Blossom har nog inte läst den boken:):)
Min hane, Bossen, har bara gillat lammkött o inte överhuvudtaget visat intresse för de äldre. O jag tolkar det som att han inte vågar. Han har parat o är pappa.
Nåväl..nu har Blossom löpt igen…o Bossen är intresserad. Dock så morrar hon åt honom hela tiden. Hon ger verkligen ut mixade signaler till honom. Hon kallar på honom…o när han bestiger henne, så morrar hon..o ju längre tid det tar ju mer morrar hon. När han kanske kommer in i henne…så skriker hon till o på millisekunden så har han släppt henne. Så jag har ingen aning om han har kommit till ordentligt.
Jag är glad över framgången att han är intresserad..o är lite förvånad över att han överhuvudtaget vågar stå kvar när hon morrar. Men att han släpper henne direkt är säkert för att han är rädd för henne. hmmmm inget går ihop..i mitt tankesätt haha.
Nu har Blossoms löp dragit igång Mica igen…o vem parar Mica..jo Blossom hahaha
ja….vad det ska bli av detta…det vete gudarna.
Men som sagt var…jag är glad över enligt mig det stora framsteget att han försöker att para henne.
Ja..vi spår o katten rår haha
Har ni varit med om lika röriga katter som jag har?

Hahahahah 
Håller tummarna att han fick hole in one ! 
// Mia
haha
jaså..det låter normalt
då ska jag inte fortsätta att klia mig i huvet då
jag blir så tunnhårig

Feztiz mamma som e en stallkatt var så aggresiv mot hanar att hon inte fick sin första kull förrens hon var 2år…hon väntade nog på den rätte hehe =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z