Perser iFokus

Perser

Etikett: 11-utställning
Läst 2165 ggr
Amorstroll
0

Amors Troll Poison Ivy !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag har precis fått "provfotona" från den norska fotografen Kongro på min lilla trollunge S*Amors Troll POISON IVY.

Visst kan man se att han är lite söt i alla fall trots Kongro loggan….

……  som vanligt hade jag svårt att välja med valde till slut hela 9 st !

Poison ställdes som kattunge i klass 12 på Nerks utställning (söndag) men blev tyvärr inte NOM hos domaren Satu Hämäläinen utan Nr 2 i hennes nominering bland 7 kattungar (nära skjuter ingen hare!). 

Den Satu nominerade istället var en liten colourpoint bebis från Mari Källgren, Mariposas katteri som sedan blev BIS i panelen.

Jag har redan betalt för mina foton på trollungen, men det lär nog dröja några veckor innan jag får dem utan loggo.

Kram

Gun-Lis

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

heliotropes
0

En riktig liten söt raringKyss som gjorde det bra att komma 2á i tuff konkurrens.

det är nog tufft för domarna när de får så många goá puddingar…ibland så är det lite tokigt fördelat mellan domarna, då endel har väldigt få i en klass och andra har flera.

Eva // medarbetare på Perser

[Guardians]
0

Så fin Lisa, kommer du till Göteborg och ställer med nästa helg?

englagirl
0

Söt som attans!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

evawennman
0

Tog också bilder på Emil, och han mailade att det tar ca 6 veckor innan alla är klara!

evawennman
0

Lisa, (och ni andra) ska du på Perserkatten eller Birka ???

[Guardians]
0

Jag har inte anmält då mina katter är i fällning, ska till specialen om det finns nån päls kvar på den lilla iallafall.

Mayer
0

Mycket fin trots logon.

Och din fina look som är en av dom finaste.

Anja

Rina
0

Hej!

Han är inte bara lite söt,han är jättefin!

Hälsn

CarinaR

Balasores
0

Han är vacker !

// Christina

Amorstroll
0

# 2

Nej Annica, jag varken orkar eller vågar åka till GRK i Göteborg.

Jag brukar visserligen ställa där eftersom det är så trevligt att ställa på västkusten…. men två gånger har jag/vi fastnat  där p g a ovädret. En gång bjöd SAS övernattning på lyxhotell p g a ovädret, men nu vill jag vara hemma eftersom det föroppningsvis väntas tillökning….

Förra året hade jag så få kattungar så de är efterlängtade.

Kram

Gun-Lis

S*Amors Troll

Annkis54
0

jätte jättefin

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Amorstroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen Tack!

för era snälla kommentarer Eva E, Eva W, Carina R (ni tre såg ju honom live i söndags), Annica, Lena L, Anja M, Christina och Annki.

Jag hade honom och hans exotbröder Till Salu på min kittensida. Hans båda exotbröder flyttade som sällskapskatter efter sin första utställning, trots att även den andra som ställdes blev NOM. Fick dock jättemånga förfrågningar på Poison Ivy, men inte av några uppfödare/utställare så jag beslöt att behålla honom ett tag för att eventuellt sälja honom längre fram (?).

Fotade honom tidigare bara som 3 veckors kattunge……

Han var så liten att han fick plats i Divans BIS pokal från Norrland….

Lite skrämande att vara så högt uppe….

Kram

Gun-Lis

(som snart skall bänka sig för att se Let's Dance!)

S*Amors Troll

heliotropes
0

#12 Lillpluttesnutt!!Kyss

Eva // medarbetare på Perser

miascharming
0

Döläcker och Jättefiiiin Kyss

Vilken kalashunk - förstår att du sparar lite på honom :-)

Han ser riktigt stor & kraftig  ut -  & söt som en tjejKyss

Hur gammal är han ? Det är sådan skillnad på en kattunge som är 3 månader & en som snart är  6.

Slurp & dregel…

Amors Troll Poison Ivy !

Kram Mia

evawennman
0

Han är välkommen att bo hos mig Tungan ute

Annkis54
0

de korten kommer jag ihåg
jättefina

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Hej Lisa!

Vad han har utvecklats din lilla kille!!!!Jag såg ju honom när han var liten och redan då stal han mitt hjärta!Och det får han behålla!Du vet ju redan vad jag tycker om bruntabby och looken på dina katterKyss.Hjärtat bara smälter!

Nu måste jag gå och pussa på mina sötnosar som är 10 dagar idag!Dom är så underbara.I love kittens!

Vad fina bilder Kongro tagit-förstår du har svårt att välja.Och vilken häftig svans han har killen.Men..blev inte han NOM ens på NERK?Eller …minns jag fel?Kul att få träffa honom när jag ska ner på specialen !

Ha en bra helg!

Heléne