Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 297 ggr
Uffe
0

Nu är jag nyfiken

På bara ett par dagar så har sajtens aktivitetsindex sjunkit med över 3000, från 12.500 till 9.393 Det känns som om sajten sakta men säkert dör.

Har det hänt något speciellt ? Eller är det vårt vinterväder som dragit folk utomhus i stället för att sitta och hänga på nätet.

Skulle vara roligt att veta

EddaM
0

Åhh…kattungar heter skälet för min del *ler* Men jag kommer inte att försvinna och jag kommer att sitta mer snart med=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Ta det nu inte som en anklagelse. Jag är bara nyfiken på vad som hänt

EddaM
0

*ler* det förstår jag att du gör=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Dockan
0

CoolJag har svaret här.Det är så här att det har ju varit väldigt mycket prat om shampoo och olika prepareringar,så alla håller på att bada katt.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad

Uffe
0

Ha haha  då finns det gott om nybadade katter nu då Skrattande

simzonites
0

#4 stämmer faktiskt till viss del i mitt fall Skrattande Badar katter inför helgens klubbmsäterskap. En annan orsak är att jag mår lite dåligt just nu…

/Lotta

/Lotta

Uffe
0

Då hoppas vi att det går bra på klubbmästerskapet och att du snart mår bättre

Zolas
0

På min sajt har det varit en del tråkigheter, så glädjen att vara inne på sajterna, har för min del svalnat lite. Jag avskyr ovänskap och elakhet, och tyvärr har någon råkat ut för detta, det ställer inte jag upp på. Men det går nog snart över, sen är vi i gång igen.

Uffe
0

Jo jag har sett att det har varit lite tråkigheter här och var. Tursamt nog så har vi sluppit undan här, men det är klart att det påverkar ens lust att skriva och så

simzonites
0

#8 har också läst på norsk skogkatt i.fokus angående det du nämner. Hoppas vi slipper sådana saker här på perser.ifokus. Men visst dämpas intresset lite för forumen, det är synd.

/Lotta

/Lotta

ophelia
0

Lycka till på Km Lotta och krya på dig.

Ibland är det väl så att det blir lite idee torka också eller som för mig att man känner sig lite fånig när man har frågor som man kanske borde ha svaret på egentligen.Men för min del som har gjort ett så långt uppehåll så känns det som att börja om jag ,känner mig lite osäker.

Meeen  det är ju så roligt att vara med här så vi får väl hjälpas åt att höja aktiviteten.

Kittentotts-deleted
0

Kan ju medge jag varit lite mindre aktiv den senaste tiden pga sjukdom hit o dit. Idag ringde telefonen, min dotter Anna hade åkt akut ner t Varbergs Sjukhus fr sitt jobb där hon svimmat.Nu är det gjort EKG som visar hjärtfelGråterHon tränar o tränar, äter dåligt, vet inte men jag skriker snart!

FiiaL
0

Ibland händer det att man måste göra något annat än att sitta vid datorn. Till exempel blev jag tvungen att åka och köpa kattsand, sjutsa gubben till gymmet och mamma till hemmet. Och dessutom - jämmer och elände - laga mat och diska!

Av någon konstig anledning har jag ändå hela tiden den här sajten i tankarna och funderar på vad jag ska skriva om. Det är inte alltid man har något att säga.

En stor anledning till varför det kan ha minskat, kan vara att det finns alldeles för många ställen att läsa och skriva på. Det blir liksom ingen ordning på snacket, man glömmer var man varit och vad man skrivit. Därför har jag mer eller mindre slutat gå ut på andra ställen och håller mig till iFokus och IDP-forumet.

Kittentotts-deleted
0

#11  Bara skrivaSkrattandeJag har också frågor, man kan ju inte allt, även om man tror sig veta, så kan man ju behöva få bekräftelse så man känner sig bättre på det. Man kan ju också behöva fråga andra hur de gör, inget bry sig om det känns dumt. jag blev påhoppad av min uppfödáre för jag frågade om något bra tips på starkare mjölk hihi, men det gör inget, har inte mkt för den personen idag.Fins så många trevliga på denna sajten,

Uffe
0

Jo det är nog så att man flyger runt och läser och skriver både här och där. Jag är ju givetvis medveten om att man har annat att göra än att sitta här och hänga. Anledningen till att jag frågade var att det blev mer eller mindre totalstopp, alla bara försvann

FiiaL
0

Måste erkänna att jag mycket hellre skriver och läser, än lagar mat och diskar och så, men ibland händer det att man känner sig tvungen till annat. Tänk om man kunde skaffa sig den där "pigan" som fixar allt tråkigt.

Förresten, vilka jättebra artiklar som finns att läsa här.

Kittentotts-deleted
0

Ja inatt va det verkligen stoppFlörtMen jag satt o skrev lite med Annki, sen svarade du ibland Uffe, det va snällt! Jag va så ensam med alla spyorLedsen

Uffe
0

I gårkväll var jag nog inte så flitig jag heller. Var på födelsedagsuppvaktning.

Artiklarna blir bättre och bättre här, och det kan vi tacka all duktiga Medarbetare för Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Va kul du tycker så. Lotta har ju gjort en superfin idag om FORL. Jag tycker det är bra med lite information om olika sjukdomar, vet jag fått leta ihjäl mig i dessa fal man vill läsa om något ifall man behöver, man hittar sällan utan veta vart man ska leta.Sen finns massa andra saker ta upp med, få se vad jag hittar på härnäst, tycker det är roligt skriva, bara för jag va så dålig i skolan säkertGladSajten blir mer givande med mkt att läsa om! Du är så duktig Uffe! FredagsKram till dig! Tack för allt job du gör på en givande sajt, hoppsan nu tror de säkert  jag flörtarFlört

Uffe
0

Hahaha flörta på du bara Skrattande Nu är det inte jag som är duktig, sajten blir vad medlemmarna gör den till.

Och efter allt bråk som varit lite här och där så är jag nog lite stolt över vårt tillhåll där allt är lugnt och trevligt

Kittentotts-deleted
0

Ja absolut! Och om det blir konflikt hoppas jag alla är kloka att komma tillbaka ändå.Men vi hoppas verkligen behöva slippa detta.

Uffe
0

Det är bara att gå in och styra upp så gott man kan, det är livsfarligt att låta det pågå för länge.

Kittentotts-deleted
0

Ja men det har du skött bra några ggr Uffe!

Uffe
0

Tack för det, förhoppningsvis kan man görs det snyggt också Skrattande

Om man som Medarbetare hittar något som hettar till och är på väg att spåra ur och inte vet vad man ska göra, så flytta hela tråden till medarbetarforumet så får vi diskutera därifrån

RolfH
0

Det är nästan helg (fredag är halvhelg för många) och då sjunker aktiviteten varje vecka (se på statestiken). Klart sajten inte dör, kolla på siames där är vi snart under 2000 i aktivitetsindex, snacka om att dö mitt i födseln.

Uffe
0

Hahaha nej det är klart att den inte dör det skall jag nog se till Skrattande
Men nergången kom onsdag och torsdag det var därför jag klurade lite. Men jag tror att till viss del så påverkar nog bråket på skogissajten lite också, folk tappar helt enkelt lusten

Annkis54
0

jag har faktiskt undrat lite över detta…det var nog bara jag o Carina igång en stund igår kväll/natt

men Sylvia…vi har alla våra stunder då det vi egentligen VET..inte ploppar upp…o då får vi fråga "dumma" frågor

jag är bara inne här..ingen annanstans…så flera gånger per dag..(6-8) så är jag inne o uppdaterar om kollar om nån har skrivit nåtCool
Lotta…vill du jag ska skicka reiki till dig???
Carina…du då?? till dottern?? bara att säga till
hjälper det så hjälper det…hjälper det inte så har man i alla fall försökt
Fredagskramar på er ALLA

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

Vi får kanske införa in och utloggningskontroll. Är man borta för lång tid så får man böta. Hahahahah nej jag bara skojar

ophelia
0

Jag har haft svårt att komma till datorn på morgonen och lite senare på kvällen eftersom dottern har legat i rummet och sovit.Men i natt jobbar hon så då kan jag sitta här sent.Det ser jag fram emotSkrattande

RolfH
0

Jag var nog inloggad, men vet inte egentligen var jag skrev. Kan vara så ibland att man blir bortkollrad av alla sajter, speciellt när det är lugnt så att man inteser några fetmarkerade inlägg.

Uffe
0

Givetvis så har alla rätt att inte hänga här oavsett anledning. Sanningen att säga trodde jag något hade hänt eftersom det var många som inte hade tillfälle att hälsa på.

Ni behöver inte alls ursäkta och förklara er, det är inte så ett forum fungerar.

MEN om det nu hade varit så att det fanns någon gemensam anledning som rörde forumet då tyckte jag att jag i så fall skulle reda ut det

simzonites
0

#27 Ja, Annki jag tar gärna emot lite healing!
Jag har trappat ut min medicin de senast veckorna och "abstinensen" är hemsk (har ätit antidepressivt i flera år -den senast medicinen fick jag dock svåra biverkningar av och nu ska jag försöka klara mig utan medicin). Tufft men jag försöker kämpa, som tur är har jag Johan och katterna samt mina nära och kära.

/Lotta

/Lotta

Annkis54
0

jag skickar till dig under kvällen
du vet att du inte behöver göra nåt speciellt..det funkar ändå
massor med kramar till dig i alla fall NUUUU

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Faxlin
0

Men Uffe en annan sak som kan inverka på indexet är antalet artiklar. När det vart sådana publicerade och hur länge sedan det var och om de gammla slutat ge poäng och sådant. ja du vet, en massa små omständigheter. ;-)

Tycker ni verkar ha det super trevligt här inne. ;-)
Mvh Åsa (som bara kikar in lite i smyg)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Uffe
0

Jo jag vet, och sen sjunker indexet i en rasande fart, bra mycket fortare än man kan få det att stiga