God morgon fredag 26/1
I dag har vi blåst….igen, och regn. Men det är så pass kallt att det ligger en massa is på trorroarerna, så nu är man ute och går med livet som insats.
Men de har lovat sol i eftermiddag.

Jag har verkligen ingen lust att bege mig ut men jag måste det sedan. Jag fryser bara jag tittar ut. Kattungarna mår bra och de äter som de skall. De är sååå fina=)) *kram* på er
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vad roligt att kattungarna mår bra. Hur gamla är de nu, tid för ögon snart ?
Hmm såg nu din andra tråd, de är ju bara fyra dagar så det tar ju någon dag till 

Ja det tar några dagar till men jag ser fram emot det=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
JAg tycker att det är lite då det blir katter av dem 
Men EddaM !! Idag är det ju jättefint väder, en grad varmt och sol ! Vi bor ju i samma stad, så det kan inte skilja sig så mycket. Hi hi hi.

I Uppsala skiner solen och termometern står på noll. Synd, för då blir det snart så där förbaskat halt och finns det något värre än ishalka!?
Här skiner solen.Uffe ville inte ta vara kattvakt i helgen
Idag ska Jimmy pojken åka t kortiset, kvar har vi ju smått att pyssla med, kanske vi kan hinna ordna lite med nätdörrar också, men först ska jag ha redan på hur min dotter mår som ligger på varbergs sjukhus med ett dåligt EKG
Solen börjar sticka fram här också, så det ser lite lovande ut.
Hoppas det går bra med din dotter, håller tummarna

Ingen sol här,och0-gradigt,skulle ju kunna komma någon snöby,så det är kanske på väg nu.Det är ju fredag,så man får väl vädra snabeldraken lite extra idag.
God eftermiddag alla. Här var det töväder och strålande sol hela förmiddagen och all snö töade bort. Helt plötsligt vände det och nu är det snöyra utanför fönstret. 0 grader än så länge bara men för två timmar sedan var det +6 grader.