Utställningshysteri ???
Min klubb, RHK, har sin utställning i Varberg i mitten på augusti. Anmälningstiden börjar den 11 maj och inbjudan finns än så länge bara på klubbens hemsida.
Redan nu börjar det komma mail och telefonsamtal ang utställningen. Jag ställer inte så där väldigt mycket, men är det så jobbigt att komma med på utställningar att man blir alldeles nojig
om det är någon man hemskt gärna vill komme med på ?
Det är ju jätteetrevlig att man vill ställa på vår utställning, men det här har jag aldrig märkt av tidigare. Det är nästan så man tror att brevlådan kommer att vara mer än överfull den 11 maj

Brevlådan, eller ialf kontot kommer att vara det. Men visst är det en hysteri. Fler skaffar sig raskatt och vill testa på att ställa ut och sedan blir de fast. Jag tycker det är jätte kul. Och ställer ju ganska ofta.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Om kontot blir fullt blir ju kassören glad
. Sen är ju vi så tetiga att en komplett anmälan är både betalning och inkommen anmälningsblankett

Aha okej, hoppas inte spinneriet tänker så för jag har inte skickat lapparna än.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Att vi gör så beror på att vissa bestämmer sig snabbt vilka katter de skall ställa, andra velar fram och tillbaka. Vissa utstälningssekreterare ligger på anmälningsblanketterna hur länge som helst och allt förberedande arbete stannar upp