Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 681 ggr
Kittentotts-deleted
0

En Tiger på Morgonen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår Fina Stina´s Titta Tiger har sen han blev kastrat varit lite för klumbigFot i munnnenImorse sprang han som vanligt framför fötterna o sa med blicken *MAT *MAT* detta betyder mjukmat. Ja ja sa jag efter att hållt på ramla över honom flera ggr, det har ju hänt innan.

Jag tog fram maten o tallrikar, stog så lugnt o la upp på de 3 faten, då kommer en flygande Cremig raket rätt över mig o drar med tallrikar o mat ner o krasch så va detta en enda röra på golvet, hmm! Tiger tittade, VAD HAR JAG NU GJORT??? Men Tiger säger hans matte lugn o tröttsamt, ja vad gör man med en klumbig katt på 7 kg som bara tror han är en kattunge på 2-3 kg? Han har lyckats dra ner allt från våra Buffer o bord, blommor också. Jag tar det! Ibland kan jag skratta åt det, Han är ju för söt med sin skyldiga blick, vet så väl vad han gjort för fel varje gång.

Annette
0

Ja, inte kan man bli arg på någon med ett sådant oskyldigt ansiktsuttryck. Jättefin katt!

EddaM
0

*ler* vilken gooing han är=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Busen min! Ja han är en en underbar kille. Han är så snäll. Även med sina bebisar

Dockan
0

Tiger är mättRäcka ut tungan

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

Han verkar supermysig Carina
nu är det bara 3-4 dagar kvar här hemma
ska ta kort om en stund
som jag lägger in här sen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se