old inscannat
Med insperation av roliga liggplatser 
Jag fotade mina katter flitigare förr i alla situationer, då jag även hade mina egna barn små, så många av de roliga kattbilderna är fotade med gammal kamera.
Nu har jag scannat in flertalet på mina gamla kära kissar, alla har över rengbågen vandrat, men de lever kvar i mitt minne och hjärta.
Först ut är på Alice som blev 16år. Hon var värmesökande, hon rullade ofta in sig under elementet.
Hahaha vilka roliga bilder. Den med matstolen var ju klart bäst!! Tack för du delar med dig!!
underbara bilder
nu får man till att leta i gamla rullor
o se om man kan hitta nåt kul
qigong nu ikväll så vi får se om vi hittar nåt senare:)
hahaha underbara bilder !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Underbara bilder 
// Mia
Jaa du Eva, din gammelstollar känner man ju igen :-) Kul att se dem igen!

#6 Att dom är så tjenis med kaninen?
Jag tänker mig att det lockar fram jaktinstinkter.
Men kaninen ser ju stor ut.
Katten Julius är uppväxt med dvärgvärdurskaninen Rultan, hon var en tuff och busig kanintjej som gärna jagade katterna
Så hon hade en viss respekt
Just dessa två var gärna tillsammans och lillhusse.
Lite övrig historik om katten Julius, som var en egenuppfödd kille.
Julius ville vara hos sin lillhusse som älskade denna katt enormt, Julius var tidinställd på lillhusses läggning, då satt han mitt på golvet och väntade på att lillhusse skulle bli klar med kvällsbestyren, han skulle alltid sova hos honom. Han gick fot med lillhusse varje kväll in till sängen. Och där låg de och sov tillsammans hela natten.
Dessa hittade på allt möjligt tillsammans
Det var flera "mornar" som jag inte blev väckt, en morgon vaknade jag upp med ett ryck…lyssnade…inte ett ljud hördes, Jag for upp och tänkte vad har han nu hittat på, i hans säng ser jag att täcket blivit ett tält…..Inne i påslakanet fanns både min grabb,Julius och en uppsjö av korv,kex och allehanda varor
Lillhusse blev väldigt lessen som 5-åring när Julius nästan lika gammal fick ett tufft urinstens stop som en veterinär här i trakten försökte spola ur, men han var redan då urinförgiftad, han dog en stund senare vid hemkomsten. Det gick enormt fort alltsammans. En vecka tidigare hade jag märkt av att Julius hade kissproblem, jag var då till min veterinär som tyckte att det verkade som att det endast var en urininfektion, då vetten kunde klämma ur urin, möjligen trodde han att han kanske klämt ut ev. kristaller, han fick pencellin, som jag skulle ge. Han blev bättre tyckte jag allt som dagarna gick, men sen kom försämringen som ett blixtnedslag.
Vi har många fina minnen av denna trevliga kompis..
Härliga bilder:)
//Susanne

Många mysiga bilder :)
// Chatrine
jag tänkte lite fel haha
jag har inget gammalt som ligger alls
o genom åren har jag bara sparat "bra" bilder
men nu för tiden så tänker man lite annorlunda
här visar vi ju roliga, knasiga, misslyckade mm mm
o det är ju jättekul haha
Roliga och lite tokiga bilder sparar jag bara om jag tycker kvaliteén håller någolunda…