Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 317 ggr
IdaJ
0

PawPeds

Hur gör man för att få med sin katt i PawPeds databas? Krävs det meriter eller dylikt för att få lägga upp den?

Har mailat all info till adressen som finns på submit info men det kommer aldrig upp. Har mailat och frågat varför. Tänkte att jag kanske har missat nåt som skulle skickas med. Får inget svar. Nån som har samma problem? Kanske är fel på mail adressen?

RolfH
0

Man måste sända en kopia på stamtavlan.

Om båda föräldrarna finns i databasen redan räcker det med att sända in ungen/ungarnas viktiga individdata.

Namn _(inkl. stamnamn)
_Födelsedataum Färg Kön Regnr (syns inte i DB)
**Föräldrar
**

Det kan ta 1-2 veckor innan datan kommer in i databasen, den läggs ju in manuellt.

IdaJ
0

Det är flera månader sen jag skickade in det…  Fick inget svar när jag mailade och frågade om det kommit fram eller inte heller, det är därför jag funderar på om mailadressen inte fungerar…

Båda föräldrarna finns med så jag får väl prova att skicka ett mail till… Hade skickat med hela stamtavlan förra gången men då kanske det inte behövs…

KungBores
0

Emil som ansvarar för Pawpeds när det gäller kategori 1 är en mycket upptagen man annars också med avslutning av universitetsstudier mm. Så din katt kommer säkert in i databasen förr eller senare.