Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 847 ggr
Marita-L
0

God morgon

Från regn, snöiga Viskafors. Här har vi underkylt regn och halt som bara den, livsfarligt på vägarna för snöslasket ligger ovanför.

Idag händer inte så mycket, skall själv till läkaren idag men annars är det lugnt i vårt hus.Glad
Alla katter sover bara musen i sopskåpet är vakenFlörtTystGlad

Kör försiktigt tänk på att det är bättre att komma lite försent än att inte komma fram alls.

Kram

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

God eftermiddagGlad Huuu! hoppas vi slipper regn och snö här, för just nu tycker jag att vi har en alldeles "lagom" vinterdag Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftremiddag från Trollhättan
här ligger det runt 0-an så snön har inte börjat smälta ännu.
den ligger i högar överallt…faktiskt ganska vackert…fast jag vill ändå vara utan den…o all kyla.
idag så har vi en lugn dag….förutom att några av mina honor har haft fullt slagsmål idag..??? undrar varför. time will tell

imorgon ska vi till vetten…några vaccinationer….o lite intyg..o så ska jag kastrera Flisan. Hon går här hemma o löper o blir ratad av Bossen…jag tycker så synd om henne…så jag beslutade att hon ska få gå i pension….så får hon gå här o mysa istället.
Jag lider med henne när hon lägger upp sig för honom o bönar o ber….o han antingen helt ignorerar henne…eller går till en yngre hona o prövar på…..stackar lilla Flisan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

#2 lillstumpan då! det är inte lätt att vara kärlekskrank och inte få något svar Rynkar på näsan 

Du har inte duschat någon nyligen? jag tänkte på att det inte är en helt ovanlig orsak till att det blir "despyter"….

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

#3..så känner jag oxå
jag lider med henne när hon blir ratad…hon duger inte..han vill ha lammköttSkrikandes
nej ingen har duschat….jag tror att en hona kan vara skendräktig ..
eftersom han inte parar de "vuxna" honorna…så har de parat varann..o Flisan här..har parat en hona …o det är den honan som har gett sig på 2 andra idag
just nu ligger alla o sover…vi får väl se om jag får sätta upp en avgränsning ikväll:(

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se