Godmorgon lördag 16/1
Godmorgon allesammans!
Nu har det blivit lite mildare väder i Sandviken oxå.
Från att temperaturen har legat konstant på -15-20 så är det BARA -5 idag.
Nästa vecka är det säkert tö.

Idag ska jag passa på att storstäda,ska börja med båda badrummen och toaletten,önskar jag hade städhjälp, för jag kommer inte att orka hela lägenheten idag och sen på em blir det kattbad hade jag tänkt.
Men det är en dag imorgon oxå, så jag får väl ta halva lägenheten och hälften av katterna idag och resten imorgon 
Jag fick mitt stora klösträd från Tyskland igår så det ska väl oxå monteras ihop,då blir missarna glad 
Bara jag är färdig med allt till kl 20.00 då Robinson börjar,vill ju inte missa det.
Hoppas ni alla får en trevlig dag, var ni än befinner er!
Må bäst!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godförmiddag :)
Hammnade här vid datorn medans jag väntar på att några golv ska torka.
Det är sååå SKÖNT att det är helg:) Ska städa klart sen ska jag bara lägga mej på soffan och läsa en bok :) Det är mina dags planer.
Ha en underbar löradg allihopa.
Ha de bäst dalahäst
//Chatrine

Vilar oxå några minuter och då framför datorn 
#1 vad skönt med soffläge och en bra bok Chatrine.
Nu är ena badrummet skinande rent från golv till tak,nu ska jag gotta mig med en kopp kaffe och en kanelbulle innan jag tar nästa.
Må bäst!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God middag,
Jag har redan städat färdigt
och vaknade precis för tänk jag har fått sova en hel timme efter middagen…underbart !!
Nu skall vi fika lite skall bara låta gubben min sova en liten stund till sedan blir det en promenad ute och sedan en film å en kopp te med brasan tänd.
I kväll är vi bjudna på kina mat..mums
Ha det gott
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
God eftermiddag
Har fortfarande en dundrande huvudvärk, har ju haft rejäl förkylning + magsjuka senaste veckan men det börjar iallafall ge med sej.
Idag har jag iallafall varit iväg och fått handlat, mat och blomjord, måste plantera isär en massa julgrupper, finns ju mycket fina blommor i dom som jag vill ta tillvara på.
Gjorde Tacos till mat idag, ny kniv och så slant jag lite, klantigt men bra skärpa på den iallafall och grabben fick fortsätta skära grönsaker medan jag fick ta hand om fingret.
Annars har vi det lite tungt på kattfronten, vår gamle älskade bebis har blivit dålig och tyvärr känns symtomen igen väldigt väl från när hans far blev sjuk i samma ålder… Blir ny tid till veterinären nästa vecka för att ta lite kompletterande kontroller och följa hans vikt och hålla tummarna.