Perser iFokus

Perser

Etikett: 01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 984 ggr
Uffe
0

Min egen lilla Prinsessa

Det här är en glad historia rakt igenom, men väl värd att berätta.

För drygt tre år sedan blev jag sugen på att skaffa en ny katt, en hona skulle det vara. Sagt och gjort, det är ju lättast att titta på nätet efter något man känner för.

Efter att ha tittat på ett par hemsidor kom jag att tänka på Kicki. Lete leta till slut hittade jag hennes hemsida via en klubbsida,

Klicka på Knappen Kattungar WOOOW ögonblicklgen får jag syn på det sötaste jag sett och bara utbrast Den vill jag ha !!!!!!!

Jag var ofta och tittade nervöst på hemsidan, skulle jag mötas av ordet tingad, men när det var dags för utställning i Varbeg skulle Kicki o Anders komma. Jag började lite försiktigt attt prata om katten och hon var inte tingad, på studs bestämde jag att jag vill ha henne.

Kicki var stehård, "du skall komma hem och hälsa på henne och ta i katten innan du köper henne".
Efter någon vecka blev det så dags att styra kosan mot Göteborg för att träffa detta lilla under.

Hon satt mitt på golvet och tittade storögd på gästerna, Kicka tog upp henne och satte henne i famnen på mig, **FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY tyckte Dockan UUUUUUSCCHHHHHH släpp mig !!!!
**Nä jag satte ner henne på golvet igen sprang hon bums och gömde sig, prata med så äckliga människor ville hon då rakt inte.

Men jag hade känt nog på detta lilla charmtroll det var inget tvvel, det var henne jag ville ha.

Några veckor senare flyttade den lilla damen till Slöinge och det visade sig att jag hade haft rätt magkänsla, det är den underbaraste snällaste och mest tillgivna katt jag sett, Fast ibland blir hon sur när jag badar henneSkrattande

Tack snälla Kicki o Anders för att hon fick flytta hit!
Jjag skall leta upp bilden jag såg på nätet så ni får se

Uffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bilden jag såg

Dockan
0

OskyldigHerretid fy … va söt den lilla skite Nospussar till henneLena

Hälsningar LENAGlad

diii
0

Auuw va sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt ! Skrattande

Kittentotts-deleted
0

hmmm ja ungefär så där jag fastnade för Olivia med, och kan väl säga att en mer underbar flicka kan man leta efter. Undra vad Kicki & Anders görOskyldig Men där kommer alltid sött,bäst låta bli titta in kanske?GladMysigt se dem den dagen då vi hämtade vår prinsessa, Då olivia skulle åka hem fick hon en kram där hon låg i deras famn i mitten

Uffe
0

De ödslar bara massor med kärlek på dem

Ellinor Johansson
0

Så söt, paddor är speciella

EddaM
0

Vilken söt berättelse om hur du köpte din sessa. Hon är ju underbar o hade jag sett den annonsen så hade jag nog åkt dit jag med occasion9

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

guuud vad söt hon är
de har helt outstanding katter har jag sett

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har hon blivit stora damen Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Oj Oj Oj! nyligen tagit detta kortet? Hon är underbart söt! Nu har jag badat 2 katter, tyvärr räcke rinte varmvattnet t fler just nu, men sen ska jag fota de alla för fullt t hemsidan. Kan vara roligt få visa dem också.

Annkis54
0

mama mia
vilken snygging
det enda som fattas då är ju lite vitt "uthällt" över henneGenerad

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

Nja jag tror att kortet är drygt ett år gammalt