utställningen nyköping?
Hej alla!!
jag är så sugen på att åka til uställningen som östkatten håller i Nyköping. men min bil är inte att lita på
så jag vågar inte köra dit… finns det kanske någon man kan samåka med?
Jag bor i tanumshede så allt mellan typ Strömstad till Trollhättan skulle passa bra för den biten vågar jag köra
är både lördag och söndag för perser/exotic? skulle helst bara vilja LÖRDAGEN…. då man ska ta sig hem med för att orka med måndagens jobb.
vill gå på kvällsbuffén såklart….men inte på själva utställningen på söndagen utan åka hem då…
tack!!
Isabella

En fråga till förresten.. Är ju fortfarande Nybörjare så förstår inte allt som står.
Jag får väl ställa min kastrerade perser hane?
/Isabella

Klart du får ställa din kastrerade perserhane! Jag ska dit, med min 5,5 månaders hane. Du ska nog tävla i klass 10. http://www.sverak.se/SVERAK/Utstallning/index_utstallning.htm
Båda dagarna får man ställa om man vill, men om du bara vill ställa på lördag så anmäler du ju bara till den!
SVERAK har bra infom om man är nybörjare!! Sen lär du dig jättemycket när du är på utställning! Jag är rätt ny jag också! =) Men alla är så trevliga och goa!
Kram!

Ja alla är så snälla och hjälpsamma!!! det är det som gör allt ännu roligare!
tänkte på det med samåkning att om jag bara anmäler mig till lördag måste jag ju även ta mig hem med någon som bara tänkt ställa lördagen..

ja men det finns det säkert!! brukar oftast va mer katter på lördagarna än söndagarna!
Jag åker från Göteborg men ställer både lördag o söndag

Hej Annica!=)
ja egentligen borde man nog ta både dagarna men känner att det blir nog tufft…
vet inte om jag ska våga att testa att ställa min lilla tjej med..
mycket frågetecken i mitt huvud nu… he he…
ställde du grabben 2 eller 3 gånger i fjol? är det spinneriet du är medlem i?
Hoppas det finns nån du kan åka med
Själv bor ja i småland
Sussie
Kanske tåg kan vara ett alternativ hemåt om det inte går att ordna samåkning. Mellan Uddevalla o Nyköping finns det ju förbindelser även på lördag kväll.

Jag ställde han 2 gånger i fjol. Borås och Moss.
Ja tåg är ju faktiskt ett alternativ med=)
men typiskt så upptäckte jag när jag räknade i almanackan att jag jobbar hela den helgen

och vi har brist på personal så ledigt lär jag knappast få…såååå typiskt!!!
/Isabella