Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 340 ggr
Uffe
0

God Morgon måndag 22/1

Godmorgon alla, i dag var det kallt om öronen Skrattande. Iskall vind och llite yrsnö, ja snön var det inte så mycket med, det bara låg lite puder på gatan, Kylan var värre, det är man ju inte van vid,

Men annars är det lugnt och man är på plats på jobbet igen

simzonites
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Här i Kalmar har vi lite snö idag och det snöar små, små flingor. Ser ut att vara jäkligt halt i alla fall.

Vill bara passa på att dela med mig av två små citat angående frågor, som jag hörde på vår kurs förra veckan. Mycket tänkvärda sådana….

"Människor törs inte längre ställa de enkla frågorna, för risken är att de i dagens kunskapssamhälle kan upplevas som dumma" Caféfilosof.

"All kunskap börjar med en undran" CG

Det tål att tänkas på eller hur?

Nu ska jag strax iväg, idag börjar vi dagen men yoga! Jag går på en kurs som heter Kraftkällan vid folkhögskolan. Den är till för de som varit långtidssjukskrivna, deprimerade. utbrända osv. Helt enkelt en väg tillbaka till arbetslivet och livet… 

/Lotta

/Lotta

Staffan
0

Apropå halt… :)

// staffan

Uffe
0

Men jisses, ja det kan man kalla halt Skrattande

ophelia
0

God förmiddag!!!!

Kan ni tänka er det har kommit lite flingor till Tomelilla.Det snöar faktiskt fortfarande.Jag trodde faktiskt inte det skulle komma någon snö här i år.Där ser man..Glad

Uffe
0

Det känns lite onödigt med snö nu när vi inte har haft någon innan

Kittentotts-deleted
0

Godmorgon alla! jag sitter o försöker få ihop Dna tester, få se om jag kommer iväg t brevlådan nu med dem också. Vilken film som Staffan visade, jag gled så med en folkvagn(bubbla) en gång, jisses vilken panik jag fick, bredvid mig satt min största pojk o skrek, men mamma gör något, bromasa, mamma gör nått, han är nu är 18, han va inte mer än 8 år då

Uffe
0

Det är inte lätt o göra så mycket när bilen bara glider

RolfH
0

God förmiddag. Strålande sol, lite snö på marken och 8 minusgrader. Egentligen ganska härligt väder.

Uffe
0

Du kan få ett par moln härifrån Rolf om solen bländar dig Skrattande

RolfH
0

#9 De kommer nog tids nog tillbaks ändå!

FiiaL
0

I Uppsala är det så vitt och vackert. Solen tittar fram ibland och så snöar det samtidigt. Eftersom det är 7 grader kallt, så är snön lätt som fjun. Lätt att skotta med andra ord. Det räcker med att blåsa lite bara, så flyger den iväg.