Klätterställningar?
Hej har tänkt köpa två nya klätterställningar , söker tips på fina, bra kvalite och inte svindyra
Dom ska gå från golv till tak.
God jul å gott nytt
Sussie

Hej Sussie!
Jag har beställt 5 st klösträd från tyska ebay.
Enkelt och billigt och man får dom direkt till dörren!
Lycka till!
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1311&_nkw=Katzen+
Kratzbaum&_sacat=See-All-Categories
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Kostenloser Versand
betyder det kostnadsfri frakt???
finns ju himla mycket där…o billigt
kanske skulle våga sig på att köpa hahahaha
trodde man inte va…att jag skulle vara feg för detta??
Ja tycker också det är lite läskigt
Men man måste alltså buda då eller hur går det till?
Sussie

Jag budade in denna nu,för en halvtimme sedan, till en kattungeköpare som kommer imorgon.
Slutpriset blv "bara" 60 euro,alltså drygt 600 med frakt,och då hem till dörren!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#2 jaaa, det betyder Gratis frakt.
Men vilken av dessa hade det?
Kolla oxå om dom fraktar till sverige,det står långt ner på sidan och där står även fraktpriset.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Önskar att jag förstod tyska lite grann då hade jag köpt med en gång som det är nu köper jag mina från Tradera för dubbla priset.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag gjorde samma sak!! Tyska e-bay =) 570 kr lyckades jag vinna med, inkl. moms! En som går ända upp till taket!! Sök på Kratzbaum
men dubbelkolla så att de fraktar till Sverige, för alla gör inte det…
Lycka till1
#4 kan inte du buda in en sån till mig oxå 

kan nån guida ,…
jag förstår inte var o hur man ska se om de fraktar till Sverige:(

Klart jag kan hjälpa dig 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Lena..var nånstans längst ner på sidan står det…om de fraktar till sverige??
på den sidan som du har länkat till…eller måste man gå i på en aktuell klösmöbel o läsa där inne??
Hur betalar ni? Lämnar ni ut era kontokortsnr eller slungas ni till er bank eller får ni deras kontonummer via mail och sedan betalar? Ja vilket betalningsätt ?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack Lena
ska ge mig på att buda, såg en så fin ställning som var mörkcerise
en sista fråga bara som ovan skrev, var står det om den fraktas till sverige?
Kram
Sussie
Hejsan!
#12 Vi betalar med pay pal, och det funkar jättebra.
#13, #11 Klicka på den klösmöbel du vill buda på, och skrolla ner på sidan, där brukar det vara en ruta som det står om de skickar till sverige.
Det är lättare än man tror att buda på e-bay:)
Vi hade våran klösmöbel inom en vecka. Vi kommer att skicka efter fler klösmöbler framåt våren, jag vill ju ha ett lika stort och bra på altanen också:)
Våra katter är supernöjda med sin klösmöbel, det är flitigt använt:)
Ha en bra dag, och Lycka till!
//Susanne

Det brukar stå under själva produkt-bilden. Annars under fliken Versand und Zahlungsmetoden. En säljare där som iallafall levererar till Sverige heter: jago24online
Ni ser att han skickar hit för under produkt-bilden står det under en rubrik Versandkosten / shipping costs vade det kostar runt om i världen.
Han köpte jag av!!!
Länk till honom: http://tierwelt.shop.ebay.de/Katzen-/24354/i.html?_catref=1&_fln=1&_ipg=&_sac=1&_ssn=jago
24online&_trksid=p3911.c0.m282
om man letar efter ett golv-tak..
kan man skriva in det nånstans
eller måste man leta igenom o se själv?
Är detta ung. som vårt Tradera??
är det som säljs både nytt o begagnat??
Keine Angaben zum Versand..vad betyder det?
Kan ALLT betalas via PayPal
jag tycker att det känns osäkert eftersom man inte förstår allt som står i info…
jag hittade en knallblå som jag skulle kunna tänka mig att köpa
http://cgi.ebay.de/Super-toller-Kratzbaum-blau-deckenhoch_W0QQitemZ120506960670QQcmd
ZViewItemQQptZde_haus_garten_tierbedarf_katzen?hash=item1c0ec64b1e
Men jag hittar inte om den fraktas till sverige
mååånga frågor blir det:):)

#18: En sådan har jag hemma o den är kanon bra =)
S*Luddhuvet´z

Kan inte se att dom fraktar till Sverige Anki.
Färdig att skickas till: Tyskland står det.
Den är dessutom begagnad,inöpt okt -09
Men den finns säkert hos nån annan som fraktar,annars kan man skriva o fråga,dom flesta förstår eng.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Hej på er!
Tror ja budade hem en nu för 660kr inkl.frakt
nu budar ja på en banana leaf me hihhihihihi
Sussie

Grattis!!!
Sådana där träd har jag 2 st av 
Bananaleaf träden är snygga men lika dyra i Tyskland som på djuraffären här hemma.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack så jätte mycket lena för hjälpen . Ja tog leopardfärgat hahahaha
Sussie

Desse leverarar till Sverige. Ända till dörren! Tar max en vecka! http://tierwelt.shop.ebay.de/Katzen-/24354/i.html?_catref=1&_fln=1&_ipg=&_sac=1&_ssn
=jago24online&_trksid=p3911.c0.m282
Jag kan ju inte tyska så jag vet inte om det står om det är golv till tak. Annars tycker jag att det syns vilken som är vad!
Nya klätterträd, ej begagnade

Hallå !! Jag var ju bara tvungen att kolla in detta .. *s* O jäklar vad sugen jag blir .. Ett till klätterträd vore ju kalas nu när jag har 4 pälsbollar här hemma som kräver sitt .. Men jag begriper mig inte på detta alls.. o detta med PayPal. Måste jag ha ett kontokort,hur funkar detta ?? Jag har Maestro men jag antar att det inte är samma? Vad krångligt det blev..
Hoppas ja kan hjälpa dig lite: Du behöver ett kort som säkerhet när du öppnar ett konto hos paypal, så dom betala först och sen betalar du dom när varan kommit hem till dig. Budet lägger man som smartast när det är 30 sekunder kvar av aktionen, men tänk på att kolla först så den kan skickas till sverige och vad frakten kostar , det står när du klickar på kattställningen du vill ha om du skrollar ner. ex. Är frakten 39.90 så kanske du inte ska gå högre i ditt bud än 20-30euro
Sussie

Aha! Då är jag med ! Tack Sussie 
Idag kom den första ställningen hem till dörren, jisses vad glad jag blir å för att inte tala om hur glada katterna kommer bli när den är uppsatt. Vilken härlig juklapp
Det är ju bara på detta underbara forumet man kan få sådana värdefulla tips, ja mena hade ju aldrig kommit på att kunna köpa billiga snygga kattställningar på tyska ebay själv.
Tusen tack igen
Julkram
Sussie
#28 det har du ALLDELES rätt i
Pif är bra till MYCKET

Köpte en orange klätterställning nu o jag köpte den pga att den är orange o då får jag ett mail att den är slut o jag kan få den som creme eller brun =((( Ville ju ha en orange o ingen ful brun sak. Nu mailade jag tillbaka o sade att jag tar ett creme men jag heslt vill vänta tills de får hem oranga igen. *sucka* Jag som skulle inreda min lägenhet med oranga färgprickar =(
S*Luddhuvet´z