Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 602 ggr
Uffe
0

Trött kattunge

EddaM
0

Åhh neej vad söt *ler*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Det är ju rena drömfilmenSkrattande

Niffi
0

Oh vad gosig trötter :))

EddaM
0

*vill krama på* ja så känns det. Och nu börjar det bli spännande här hemma med, en vecka och några timmar tills de kanske kommer, ja kattungarna alltså=))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Åh vad roligt, får vi on line-förlossning ??

EddaM
0

Ja synd att jag inte har någon webbkamera men jag lovar att jag skall raportera hela tiden hur det går för henne. =))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

det ska bli riktigt spännande. Jag har inte haft kattungar på tre år ju. Men det börjar nog snart bli dags, känner mig lite sugen på det

EddaM
0

De är ju så underbara. Jag tycker att mina pengar som jag väntar på snart skall komma o vem vet om man kanske kan köpa en ny katt då med kanske *smile*

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Hahahaha ja vet man inte var man ska stoppa pengarna så finns det alltid en kattunge till salu Skrattande

EddaM
0

Ja det finns ju det men det blir säkert ingen ialf för jag kan nog inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Haha

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

HAhahah ne det är väl oftast det som är problemet. Jag hade tur med min lilla Dockis jag såg henne på nätet och blev störtförälskad och bara sa "Den vill jag ha!"

EddaM
0

Åhh det kan jag förstå. Och det är nog tur att Kittentotts skall behålla sin lilla padda.  Hon är ju för underbar. Men sedan vet jag oxå en gööra snygg skogis kille oxå. Och silver britter är det en på katter som har ojoj vad svårt.

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Hahahaha ja det förstår jag, tur att jag håller mig till en ras och inte sneglar på de andra :O)

EddaM
0

Mitt problem är att jag tycker att 99% av alla katter är helt underbara. Rasen spelar inte så stor roll men de skall ha något som tilltalar mig. Men jag har ju väldans lust på en perser eller exotic. De är ju så fina. Men det är ju britter med och skogisarna.

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Jag tycker också att ala katter är fantastiska, rasen spelar mig ingen roll heller, men jag gillar Perserns temperament, och jag har inte sett andra som nybadade och fönade kan glida över ett golv som drottningar Skrattande

EddaM
0

Nej du har ju inte sett Feztiz men eftersom hon är huskatt (mamma stallkatt o pappa ja??) så vet man ju inte vad som finns i henne. Men om man ser på tempramentet och pälsen så är det ingen omöjlighet att det är perser i henne och jag måste säga att jag fördrar hennes lugna tempramet framför skogisarna. Men den hanen jag tittat på (internet) är så rackarns fin. http://www.magorias.se/ BM heter han.

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Hahahahaha ja där ser man var och tittade på om oss också. Jag brukar vara granne till Johan på SVERAKs årsmöte Skrattande

EddaM
0

Aha vad roligt. Jag känner dem lite oxå o de är väldigt trevliga o har så fina katter. =))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

JAg har aldrig sett så mycket av deras katter, Johan har varit på en av våra utställningar en gång, men som utställningskommisarie ser man ju inte för mycket

EddaM
0

Nej man gör väl inte det. Men jag är god vän med en god vän till dem så man står nästan alltid och pratar med dom. =) Willow är ju dräktig med en katt som kommer från dem.

S*Luddhuvet´z

Kittentotts-deleted
0

Åh va söt! Bläddrar i alal inlägg, märker här finns massa jag missat pga vårt strömavbrott

Uffe
0

Här går det undan vet du Skrattande är man borta ett par dagar så är det fetstil över alltihop

Kittentotts-deleted
0

Märker detta!Glad

Uffe
0

Jag fasar, jag har fyra helger framför mig som jag kommer att vara borta

Kittentotts-deleted
0

Då får vi andra prata så du har o göra sen, får skaffa en bärbar datorPenga mun

Uffe
0

Jag har bärbar, men det är nog bara på SVERAKs årsmöte som tillfälle finns till uppkoppling. Problemet är att det har trådlöst på det hotellet och jag klarar inte av det hemme, så då lär jag väl inte göra det på ett hotell heller

Kittentotts-deleted
0

Ta semster då! Detta kan du behöva, vi kan försöka klara oss utan digFlört

Uffe
0

Det hade ni klarat galant, men SVERAKs förbundsekonom är datanörd, han kan säkert greja det

Kittentotts-deleted
0

Se där! Jag tror inte du klarar hålla dig bortaSkrattande

Uffe
0

Kan bli lite svårt, man e väl för nyfiken