Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 220 ggr
RolfH
0

Uffe är allt bra flitig

Mest aktiva skribenter senaste månaden (hela iFokus)

Användare

Antal inlägg

ÅsaF

2262

Uffe

1388

Kajsa_

1380

mandymoo

1168

Rickard007

1022

Madde

1019

gejsa

1000

Grodan

999

Tina_A

971

EddaM

953

Bart
0

Verkligen!

Denna kommentar har tagits bort.
RolfH
0

Han sliter nog ner sina klor på tangentbordet Smiley pinguin ordi 252.gif

Uffe
0

Sparar in på nagelklipparen på det viset Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Duktigt av dig Uffe ! Ja där hoppas vi inte hamna, känner mig tjatig ändå.

Uffe
0

Här tjatar vi inte utan för ytterst givande diskussionerSkrattande

Kittentotts-deleted
0

Okej då! Fast man hoppas ju att andra med uppfattar en som okej, men jag tycker forumet varit givande, man kan sitta här hur länge som helst.

Uffe
0

Ja det är väl kul att sitta här, jag tror ingen uppfattar någon som tjatig, alla inlägg i trådar blir ju besvarade.
Att man sen är "flitig" får man väl ta som man vill hahahaha men ÅsaF är det nog ingen som klår Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Tror inte jag vågar försöka heller, man måste ju tänka så man svara rent o snyggt medSkrattandeMan får säkert höra man är för tuff i svaren någongång ändå. Men det är ju bra för de som klarar av sitta så, just nu har jag lagt en kudde under rumpanOskyldig

Uffe
0

Det uppstår alltid missförstånd i skrift. Vi kan ju inte skriva nyanser i skriven text, ibland får man lätta upp med nån smiley eller så. Känner man sig trampad på tårna är det sbsolut bästa att ta det via PM i stället för att svara med att flyga på skribenten

Kittentotts-deleted
0

Ja detta med skriva är ibland svårt, man kan uppfattas hård el otrevlig, men det är problemet med inte använda röstens läge. Ja gubbarna är ett bra hjälpmedel, men man måste kunna ta dessa saker om man är med, vi har ju olika sidor och åsikter.

Uffe
0

Om vi inte hade lite olika åsikter ibland blev det nog ganska snart tråkigt här Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Ja det håller jag med om. Är ju samma hemmaFot i munnnen

Uffe
0

Jag brukar ta det mesta med jämnmod, utom när det diskuteras avel på huskatter, då rinner sinnet över Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Ja det ämnet behöver inte diskuteras.

Uffe
0

Men det kan vara lite uppiggande Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Jo att få tala om att det borde förbjudas. Synd man inte kan ordna detta på något sätt så de små slipper driva runt överallt varje höst. Beundrar alla katthem! Finns ju de som springer ute år efter år, så är det i Göteborg där mina föräldrar bor. Inte lätt neka de små mat el annat då de kommer t deras trädgård, men de har satt detta beslutet annars kommer fler o fler.

Uffe
0

Ne att förbjuda det blir nog en svår nöt att knäcka