Uffe är allt bra flitig
Mest aktiva skribenter senaste månaden (hela iFokus)
Användare
Antal inlägg
ÅsaF
2262
Uffe
1388
Kajsa_
1380
mandymoo
1168
Rickard007
1022
Madde
1019
gejsa
1000
Grodan
999
Tina_A
971
EddaM
953

Verkligen!
Han sliter nog ner sina klor på tangentbordet 
Sparar in på nagelklipparen på det viset 
Duktigt av dig Uffe ! Ja där hoppas vi inte hamna, känner mig tjatig ändå.
Här tjatar vi inte utan för ytterst givande diskussioner
Okej då! Fast man hoppas ju att andra med uppfattar en som okej, men jag tycker forumet varit givande, man kan sitta här hur länge som helst.
Ja det är väl kul att sitta här, jag tror ingen uppfattar någon som tjatig, alla inlägg i trådar blir ju besvarade.
Att man sen är "flitig" får man väl ta som man vill hahahaha men ÅsaF är det nog ingen som klår 
Tror inte jag vågar försöka heller, man måste ju tänka så man svara rent o snyggt med
Man får säkert höra man är för tuff i svaren någongång ändå. Men det är ju bra för de som klarar av sitta så, just nu har jag lagt en kudde under rumpan
Det uppstår alltid missförstånd i skrift. Vi kan ju inte skriva nyanser i skriven text, ibland får man lätta upp med nån smiley eller så. Känner man sig trampad på tårna är det sbsolut bästa att ta det via PM i stället för att svara med att flyga på skribenten
Ja detta med skriva är ibland svårt, man kan uppfattas hård el otrevlig, men det är problemet med inte använda röstens läge. Ja gubbarna är ett bra hjälpmedel, men man måste kunna ta dessa saker om man är med, vi har ju olika sidor och åsikter.
Om vi inte hade lite olika åsikter ibland blev det nog ganska snart tråkigt här 
Ja det håller jag med om. Är ju samma hemma
Jag brukar ta det mesta med jämnmod, utom när det diskuteras avel på huskatter, då rinner sinnet över 
Ja det ämnet behöver inte diskuteras.
Men det kan vara lite uppiggande 
Jo att få tala om att det borde förbjudas. Synd man inte kan ordna detta på något sätt så de små slipper driva runt överallt varje höst. Beundrar alla katthem! Finns ju de som springer ute år efter år, så är det i Göteborg där mina föräldrar bor. Inte lätt neka de små mat el annat då de kommer t deras trädgård, men de har satt detta beslutet annars kommer fler o fler.
Ne att förbjuda det blir nog en svår nöt att knäcka