God morgon Torsdag
Från snöiga Viskafors.. 30 cm snö och 13 - har vi här …brr ..tur att jag har fått det skottat så jag kan ta mig ut

Det snöar lite fortfarande, jag vill ha vår nu
. Köpte mig lite tulpaner och rosor så det blir lite mysigare här i vintermörkret
Ha en fortsatt trevlig dag och kör försiktigt på vägarna det är super halt ute.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett snöigt Trelleborg. Vi har inte så mycket snö ca 6cm och lite varmare "bara" -7 grader. Det tråkiga här är vinden, det blåser nästan alltid här och då känns det mycket kallare.
Idag är min sista på ledigheten som började den 18 december, med ett inhopp den 4:e och 5:e januari.
Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från ett snövitt Österlen.Här har vi lite varmare än i Trelleborg
bara -6 grader och kanske 6-7cm snö.Vi har fått lägga värmeslinga runt vattenrören i stallet så det inte fryser till vattenkopparna.
Granen börjar barra så nu är det dags att ta ut den.
//Sylvia

God förmiddag från en soligt och vackert Skellefteå.
Men…vi har kallt!
Minus 28 grader,har bogserat hem sonens bil som frös i hop när han skulle och jobba.Det var kallt!Sitta i 1½ mil i en iskall bil är inte kul.Värmepumpen ger ju inte så mycket värme när det är så kallt heller.Men vi har ju golvvärme och katter
Men solen skiner…
Börjar snart jobba
Heléne

Fy bubblan 31,5 minus.
..brrr
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Här är det ca 40cm snö o kallt. *brrr* jag som älskar värme o bar backe.
Flyttade i helgen som var o har då inte kommit i ordning ännu. Men igår hämtade jag hem två katter o idag hämtade jag tre då jag skall passa exets två katter i en vecka så han får packat inför hans flytt.
Så nu e det fullrulle här o skogisarna skall naturligtvis undersöka precis allt.
Inatt vaknade jag av att Feztiz jamade, hittade henne inte då jag letade igenom lägenheten. Då hörde jag att jamen kom från byrån…ja då var hon i en låda. Hon hade krypit in i den o sedan hade den gått igen. Så även min fina fröken kan vara nyfiken ibland haha=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Man fryser ju rumpan av sig…..