Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1458 ggr
Marita-L
0

God morgon Torsdag

Från snöiga Viskafors.. 30 cm snö och 13 - har vi här …brr ..tur att jag har fått det skottat så jag kan ta mig utFlörtGlad

Det snöar lite fortfarande, jag vill ha vår nuFlört. Köpte mig lite tulpaner och rosor så det blir lite mysigare här i vintermörkretKyss

Ha en fortsatt trevlig dag och kör försiktigt på vägarna det är super halt ute.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
0

Godmorgon från ett snöigt Trelleborg. Vi har inte så mycket snö ca 6cm och lite varmare  "bara" -7 grader. Det tråkiga här är vinden, det blåser nästan alltid här och då känns det mycket kallare.

Idag är min sista på ledigheten som började den 18 december, med ett inhopp den 4:e och 5:e januari.

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
0

Godmorgon från ett snövitt Österlen.Här har vi lite varmare än i TrelleborgFlörtbara -6 grader och kanske 6-7cm snö.Vi har fått lägga värmeslinga runt vattenrören i stallet så det inte fryser till vattenkopparna.

Granen börjar barra  så nu är det dags att ta ut den.

//Sylvia

frukove
0

God förmiddag från en soligt och vackert Skellefteå.

Men…vi har kallt!

Minus 28 grader,har bogserat hem sonens bil som frös i hop när han skulle och jobba.Det var kallt!Sitta i 1½ mil i en iskall bil är inte kul.Värmepumpen ger ju inte så mycket värme när det är så kallt heller.Men vi har ju golvvärme  och katterGlad

Men solen skiner…

Börjar snart jobba

Heléne

Bullan
0

Hehe… här vaknar man upp och det är -31.5 grader!!! och det är det fortfarande.

Blir inte mkt gjort idag, bara inse att man är instängd av kylan idag.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Fy bubblan 31,5 minus.Förvånad..brrr

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch va kallt en del av er har det. Här snöar och snöar det. Här ska också bli kallare, minus 15 har de pratat om. Hoppas att det inte blir så kallt - tänker på de kissar vi ännu inte fått in efter branden på katthemmet.

/Lotta

Bullan
0

Har varit ut med bilen en vända nu… pojken skulle på träning… så efter att den stått i motorvärmare 4 timmar och tomgångskörning 10 min… så rullade jag iväg på 4-kantiga däck …hopphopphopp kändes det somGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

EddaM
0

Här är det ca 40cm snö o kallt. *brrr* jag som älskar värme o bar backe.

Flyttade i helgen som var o har då inte kommit i ordning ännu. Men igår hämtade jag hem två katter o idag hämtade jag tre då jag skall passa exets två katter i en vecka så han får packat inför hans flytt.

Så nu e det fullrulle här o skogisarna skall naturligtvis undersöka precis allt.

Inatt vaknade jag av att Feztiz jamade, hittade henne inte då jag letade igenom lägenheten. Då hörde jag att jamen kom från byrån…ja då var hon i en låda. Hon hade krypit in i den o sedan hade den gått igen. Så även min fina fröken kan vara nyfiken ibland haha=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

heliotropes
0

Jag har bara tre ord att säga om detta väder

-Jag hatar hatar Skrikandes Man fryser ju rumpan av sig…..

Eva // medarbetare på Perser