Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 4744 ggr
heliotropes
2009-12-09 20:29
0

Perser Till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Leveransklara efter den 8 Februari 2010.

De säljs med SVERAK´s stamtavla och under FIFE´s-regler. Vill ni veta mera så maila eller ring mej, telefonkontakt föredras. De kan tingas redan nu.

Min hemsida uppdateras tyvärr sällan men den kommer nog inom detta år att få en uppdatering. Glad

Mail: heliotropes@catlover.com

Tel: 0240-23177

Hemsida: www.heliotropes.se

Först ut en bild på de fyra. Grabbarna ser ut att tippa ikull, tjejen blev tyvärr suddig, slickar sig om munnen gör hon oxåSkrattande 

Jag kommer att sätta in en bild på varje, med lite fakta.

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
2009-12-09 20:37
0

Här är Highland, denna kille vet jag inte än om han är en rödsilvertigré eller en 11, de är ju bara 3veckor. Det är svårt att se den rätta färgen på dessa foton. Matfrisk och kraftig krabat, han har ett öga som står på behandling om ni undrar varför han kisar lite på ett öga.

heliotropes
2009-12-09 20:42
0

Sedan kommer Harly D son, han är kort i kroppen och vältypad, han är antingen rödtigré eller rödsilvertigré, tiden får visa.

heliotropes
2009-12-09 20:45
0

Sedan den sista killen Honda..en helt säker svartsilvertigréSkrattande Han är en stadig kille och ligger gärna redan nu på rygg och "mojsar".

heliotropes
2009-12-09 20:48
0

Och så lilla svartsköldpaddstigré tjejen Hulda. Det är tufft att vara ensam tjej bland alla bröderCool Därav den buttra minen.*s*

Annkis54
2009-12-10 01:32
0

så fina är de
ska bli spännande att se bilder när de växer

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2009-12-10 08:36
0

Ohh vilka små sötisar.. Harly D son kan flytta hem till migCool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

EddaM
2009-12-10 12:33
0

Vilka myspysar de är=) Härlig färg o teckning på paddan=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Firinella
2009-12-10 13:05
0

Gillade Huldas utseende Flört /Laila

heliotropes
2009-12-10 23:51
0

Tack för kommentarerna!Glad Det är ju första gången som jag har fått något så rött, det är för mej en väldigt rolig blandkull i både färg och typSkrattande 

#5 Jag ska försöka att uppdatera växandet, men det är sååå tråkigt att fota i detta mörker när man inte har de rätta grejernaRynkar på näsan

#6 Skrattande

#7,8 Hon måste ju vara en tuff MC brud..FlörtSkrattande

heliotropes
2009-12-18 18:40
0

När jag endå är i farten men julkortet så……här kommer de fyra nu ca.4½ vecka gamla.

Highland är nu helt bra på sitt ögaGladhan är en stor liten klumpedunsSkrattande

Hulda är en liten tjej men ack sååå tuff och framåt, rusar fram som en liten radiobil, hon är ju begåvad med den lite typiskt korta svans som  paddor brukar kunna få och en massa päls, så ni kan ju förstå att hon ser extra fräsig ut..Skrattande

Harly D son är lite mer morsgris och han älskar att sitta och titta på skuggspel, men han kan även ge sina syskon ett kyvnyp iblandSkrattande

Hondas utveckling går verkligen framåt typmässigt, han är en stadig kille som är både tuff och blyg.Skrattande

nettan123
2009-12-19 22:21
0

Eva, du är en duktig fotograf och har en förmåga att "fånga" det konstnärliga. Hoppas att du hittar bra hem till dina godingar.

Tänkte på hur du lyckades plåta helikoptern och fågeln tillsammans när vi satt och åt en middag alla på ett av torgen i Madrid.

heliotropes
2009-12-20 02:11
0

Tack!Skrattande

Just de fotot var ju bara lyckträff….annat med objektet på balkongen…tjiihihi!!OskyldigFlört..väldigt konstnärligt..CoolSkrattande

heliotropes
2010-01-07 21:38
0

Jag skickar upp den här tråden igen….för…ÄNTLIGEN Skrattande…jag har fått min hemsida uppdaterad.

Där finns det nu nya bilder på trollungarna samt på mina Silver/Chinchilla pojkar som är till salu.

Välkommen att kika in.Flört 

www.heliotropes.se