OT Onsdag 6/1 2010
God morgon!
Här i Linköping är det -16 grader *brrrr* och det snöar.
Är glad att jag inte ska gå ut idag, utan sitter här med laptop i knät och myser i soffan med en god kopp kaffe 
Mina små vildbattar (barn på 2½ år samt 10 mån) håller på att greja och leka medan de tittar på Chuggington på Playhouse Disney kanalen. Små tossiga tåg…hihi
Idag ser ut att bli en lugn dag så man tittar väl in lite här då och då. Hoppas ni får en underbar dag!! 
Yataz

Här på Österlen är det någon grad kallt och vi har fått påfyllning med lite snö.Jag fyller år idag så det får väl bli lite gott till middagen och ett glas rött.
Ska titta på skidsport på Tv tänkte jag.
Tittar väl också in ibland under dagen och önskar alla en mysig trettondag
//Sylvia
Grattis på födelsedagen!!
Hoppas du får en mysig dag! En god middag med ett glas rött låter gott. Undra om man ska ta efter det kanske till kvällen 
Yataz

#1 Grattis på födelsedagen!
Här uppe i Bergslagen hade vi -27 grader klockan 10. *burr*
Katterna ligge roch gottar sig i vattensängen, den är ju varm. I pannan brinner det för fullt och elementen är jättevarma ändå känns det så kallt.

#2#3 Tack
Hu så kallt ni har det.Här eldar vi också så det glöder i pannan så glada vi är för veden elvärme hade blivit dyyyrt
//Sylvia

#4 Ja det är kallt. Vi eldar oxå med ved. Det känns skönt i vanliga fall och ännu bättre nu. :P
#3 Vattensäng + katter 

Ursäkta, men jag kunde inte låta bli att se det framför mig när det sprutar ut vatten från sängen efter katternas klor…hihi
Men förstår att det är varmt och gosigt 
Yataz
Här var det -29 vid 9-tiden i morse, brrrrrr alldeles för kallt !!
#1 GRATTIS på födelsedagen, hoppas det blir en bra dag!
på tal om vattensäng
här gick min sönder idag………

o jag kan inte ligga i annat….grrrrr
hur ska detta nu gå.
det är en 90 bred (gubben har en tempur) heldämpad…
vet inte vad jag ska göra.
svårt att få tag på o dyyyyyra
I övrigt….i Trollhättan har vi hur mycket snö som helst….ser inte ens ut från fönstrena längre…runt 10-15 gr…plogning hahaha
o dyr el…jaaaaaaaaaa…men är ändå glad att vi inte behöver frysa.
Stort grattis till dig Sylvia..på din födelsedag…jag har saknat dig här.
Pussa på Ophelia…hoppas att alla mår bra hos er

#6 Jag har knappt sett till katterna idag, de har tom. letat sig in under överkastet och ligger och myser.
Det går bra med katter och vattensäng, men visst är jag lite mer nojjig när madrassskyddet är av och jag ska torka av madrassen. Men det är ju inte så svårt att stänga dörren den stunden. 
#8 Nej! Jag förstår dig. Kan inte tänka mig något annat nu heller. Swedish waterbed brukar ju kunna ha rea ibland, vi hittade vår på blocket. Hoppas att det löser sig för dig.

#7 #8Tack för gratulationen.
Har pussat Ophelia från dig Annki hon skickar nosgos tillbaka.
Hon mår alldeles ypperligt 
//Sylvia