Ny tillfällig medarbetare
Hej alla Perser/Exotic fantaster!
Jag heter Martina och är uppfödare av rasen Ragdoll sedan 2004. Jag är Sajtvärd för Ragdoll iFokus sedan sajtens start och även Medarbetare på Maine Coon iFokus.
Jag har ett stort intresse för katter och även om det är Ragdoll som ligger mig varmast om hjärtat så är det alltid roligt att lära sig mer om fler raser.
Jag har sagt att jag någon gång, om jag skulle skaffa någon mer ras, antingen skulle vilja ha en stor bruntabby Maine Coon hane eller en brunsköldpadd eller helvit Perser.
Jag kommer vara här inne en tid och dela med mig av några erfarenheter jag fått från mitt arbete som värd på Ragdollsajten.
Ibland kan det vara skönt om det finns en utomstående och oberoende Medarbetare på en sajt. Så jag hoppas att ni ska känna att ni även kan kontakta mig i frågor som rör sajten under min tid här som Medarbetare.
Hoppas att kunna delta i många trevliga diskussioner här framöver och lära mig mer om rasen som ni alla brinner så mycket för! 
Ha det gott!
Yataz
Vad trevligt
Välkommen
Sussie
välkommen till oss Martina
Välkommen hit hoppas du skall trivas
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Nämen WOW!!!!
Välkommen Martina!!!!!!!!

Gud vad roligt att ha dig här!
Ragdoll i fokus är ju ett SUPERFORUM av alla de slag och jag är säker på att du kommer att tillföra detta underbara forum massor!!!!!!!!!
Kram o ha det bäst!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Juu, vi är ju flera här som känner redan Martina