Klubbar
Vilka Sveraks anslutna klubbar är bäst ? Eller vilka är mindra bra?
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Har inte den blekaste aning !!
Men det ska bli intressant att läsa svaren …….
/Sussi
Har alltid varit med i Medelpads Kattklubb, tycker de är trevliga + att de sätter KATTEN i focus oberoende ras eller om de är huskatter.
har du en länk ?
Här kommer länken till min kattklubb 
http://mekkattklubb.atspace.com/mek.htm Hoppas du gillar våran information om klubben.
Jag är nöjd med min kattklubb Norrskenskatten men det kanske är lite för långt bort för dig :)
Uppsala Kattklubb är bra
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag har varit med i Top Cat Club i många år - de är super!

Är med i Nerk, det är oxå den störta klubben. De flesta är trevliga i klubben o så. Vi har lite aktiviteter o sådant som gör det mer kul. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag är medlem i UK.
En bra klubb!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
jag också..

#10 Jaaaa, jag såg det 
Då är vi i alla fall två här inne som är UK:are!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#11 Visst välkomnar vi perser och Exoticuppfödare till vår klubb? Ni är inte många i UK med de raserna!
GRK e vi med i, en bra klubb

jag är med i Norrskenskatten.Trevligt,men tyvärr så bor jag för långt ifrån dom så det blir inte mer än telefonkontakt,annars skulle det nog bli mer "umgås".
//Anja
Synd att du bor i "fel" del av landet:-) för jag kan verkligen rekommendera Björkstakatten i Umeå. Har själv varit med i 7 år och det är en mycket aktiv klubbar som ordnar massor med kul saker som föreläsningar av olika slag, kattfotografering, kattvisnigar i vår klubblokar, fester för medlemmarna mm mm
.
//Kerstin i Umeå

Jag skulle nog leta efter klubbar i närheten där jag bor och sedan kolla upp vad de har för aktiviteter för medlemmarna osv och välja utifrån det
På Sveraks hemsida, finns en karta man kan klicka på och få upp alla Sverakklubbar i det län man är intresserad av.

#15 Du har rätt,absolut fel del när man har kattintresse=)

Jag är också med i Uppsala kattklubb… är ny där sen september -09. Trevlig tidning får man… annars vet jag inte så mkt ang aktiviteter.
Kram Malou

Min uppfödare(Divornas) tyckte jag skulle gå med i SOL.Jag gjorde som hon sa och vips så satt jag i styrelsen(har aldrig varit aktiv i nån förening förrut).Sen har jag varit med i utställningsgruppen i flera år.Jag trivs med SOl i alla fall.
Vad våra medlemmar är lite dåliga på är att komma med förslag på aktiviteter.Sen har vi ju ingen lokal som vi kan ha som samlingspunkt heller.Det skulle vara trevligt.
I januari kommer i alla fall Agria och då får vi diskutera olika frågar med dom.
Heléne
Oj vilken gammal tråd detta var
Ja om inte jag minns fel så behövde jag svar då till mina kattungeköpare..

Jag är också med i UK! Hittills bra tycker jag =)
#21 Vi i UK anordnar aktiviteter men det är ofta svårt att få folk att komma.Det jag gör för att samla medlemmar är att ha och hålla i Kokardträffar.Vi brukar bli 10 st i bästa fall,och uj så trevligt vi har
Då kommer folk från andra klubbar också och alla är så välkomna.
Ursäkta TS om jag spårade ur ämnet?

När är nästa UK aktivitet då?
#23 Min Kokardträff är planerad under våren.Blir vår hemsida fixad så kommer det ut på den,och i AK förstås.Nu är visst julnumret av AK inte utgivet än
och jag har heller inte meddelat datum i den.Men kanske i nr 1 2010?Vi träffas en lördag, t ex mellan 13-17 .