Foton efterfrågas
Som ni kanske sett i min presentation så håller jag på med mitt projektarbete som avslutning på min utbildning till djurhomeopat. Jag gör ett arbete om kattuppfödning sett ur ett helhetsperspektiv. Jag söker efter foton att illustrera mitt arbete med, har fått en del från uppfödarkompisar redan men vill gärna ha fler. Det behöver abslout iinte vara perser på bilderna.
Det jag söker är bilder vid dräktighet, förlossning,diande, flaskmatning, kattungarnas utveckling osv. Jag försår om ingen har foton på missbildningar osv men om någon har något sådant och vill dela med sig av dessa så kan ni maila dessa, om man inte vill lägga ut dem här på forumet. Veterinärbesök vore också intressant, har aldrig kameran med mig dit själv men det kanske finns någon annan som är flitig fotograf.
Angående användandet av bilderna: vill man ha kattens namn osv med i arbetet så få man ange det samt om man vill ha ägare osv.
Vore väldigt tacksam om någon har foton att dela med sig av! 
Och vill man inte ha dem på forumet så kan ni maila dem till mig.
/Lotta
/Lotta
Jag har massor med bilder på katter från dag ett tills det att de är vuxna, ska bara kolla med fotografen

Jag skall till vetrinären o kastrera min skogis kille i Mars men det kanske är lite sent?
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Åhh vad ni har varit flitiga med kameran! Jag är så tacksam för att jag får ta del av era bilder till mitt projektarbete 
/Lotta
/Lotta
när man ser så flitiga fotografer…så tänker jag……åhhh varför gillar inte jag kameran…jag SKA verkligen försöka att bättra mig denna gången. Cleo ska ju ha om drygt en vecka…o jag försökte ta lite kort på henne igår…men det räcker med att hon sticker ifrån mig så ger jag mig…är ju såååå TRÅKIGT

vilket underbart kort

#18, Så Skogis e Ok, på foto
Om det inte hade funnit perser…så…..kanske
#17 Alla foton är välkomna oavsett ras, arbetet handlar om kattuppfödning så jag prioriterar inte perser (den här gången) 
/Lotta
/Lotta

#21 Tack, tack, en katt bland hermelinerna då??
//Rita
du vet väl att vi har även skogis och europé här hemma? 
/Lotta

#23 ja ,, jag har sett det,,, 

#25 åhh vilken fin bild, den kommer kanske på framsidan av mitt arbete 
/Lotta

#26 Du får ta vad du vill
// Rita
Oj vilken fin bild nr.25 mycket vacker och söt-Lena
Hälsningar LENA

#29 Tackar