Gott Nytt Perserår.......
Ska vi börja det nya härliga året här på PIF med bara glada och fina och hjälpsamma ord till varanndra.
Sen vill jag också visa alla nya perserägare å framtida människor som vill föda upp våran underbara ras att perserfolket faktiskt är underbara å trevliga å hjälpsamma hihihi
Nyårskram till er alla
Sussie
Mycket bra skrivet Sussie
Gott Nytt År!
//Susanne
Fint inlägg Sussie
Gott Nytt År!
Kram Rosie
Fint skrivet Sussie..
O i vänlighetens tecken så la jag in kortet åt dig

Håller med /Laila Gott Nytt År alla…
Fint skrivet, tänk om alla var såna i det vanliga livet, inte bara vid tangentbordet, jag menar annars också. Vilken fin värld vi skulle ha då.
Lycka till med föresatserna
Lisa

Håller med dig =) Och jag är ju blivande perser ägd människa =) Men visst är det tjafs hos oss skogis uppfödare med men jag föredrar att lära känna människor o sedan dra mina egna slutsater. Just detta blev jag varnad om en gång av en annan uppfödare om en annan. Tråkigt! Men ibland måste man även lyssna o ta emot råd med när det gäller sådant, alla är ju inte seriösa. Har ju varit med här inne sedan starten o jag måste säga att den större delen av denna tiden har jag bara posetiva minnen av =)
Så GOTT NYTT ÅR ALLA.
*kramar* Madeleine
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag har bara träffat trevligt kattfolk oavsett ras (nåja undantag finns naturligtvis). Men efter en del läsningar på den här sajten så förstår jag att det förekommer skitprat och andra otrevligheter. Tråkigt att man måste ventilera sina negativa åsikter offentligt.
Jag håller helt med Sussie att år 2010 ska vi visa att vi perserägare sätter våra katter främst och att vi bryr oss om och är trevliga (eller i alla fall hövliga) mot varandra.
GOTT NYTT ÅR allesammans.
//Kerstin i Umeå (snart insöad)