Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 394 ggr
Kittentotts-deleted
0

Godmorgon

Här sitter jag ensamCoolIngen är vaken på sajten ännu. Själv gick jag upp då Bella lät, hon kräktes hårbollar, synd låta familjen halka omkull Lördag morgon. Fredags morgonen vaknade jag av ett illvrål av gubben, vår lilla Merlin skulle upp o pussas då klockan ringde, men så tappade han balansen o gled ner, mitt i detta får han tag i husses kind där klon fastnar, jag vaknade av en husse som blödde, ja det lät som han behövde t akutenPenga munså jag med mina sömniga ögon försökte se efter, men jag sluddrade något ja hmmm herregud, det är la ingen fara så du behöver väcka hela kvarteret, Typiskt mitt morgon humör. Kan säga det va en liten prick! Men det blöder ju alltid, mer behöver jag inte säga. Men vi har haft roligt av det nu efteråt. Han har förmågan locka till sig attacker min gubbe. För länge sen då vi hade en kull så renoverade vi vårt sovrum, vi hade flyttat ut våra sängar i vardagsrummet, så hör jag ett illvrål, hans arm är helt sönder riven, längre bort sitter 5st småttingar, kan tänka mig hans arm sett rolig ut då den dinglade utanför sängen som den brukar göra. Jag kan inte annat än skratta, ser alltid till ha mina kroppsdelar innanför täcket då jag av erfarenhet har en som älskar fötter.

Dockan
0

Fundersam Nej du här man uppe den lilla kaffetåren är inte dum efter en promenad med vovven.Uffe o Rolf behöver nog sova ut så tidigt dom är uppe hela veckanTrevlig Helg LENA

Hälsningar LENAGlad

RolfH
0

God morgon. Ja nu har jag sovit ut, skönt att vakna själv utan klocka. Sitter här en stund och läser igenom kommentarerna sedan igår medan kaffet blir klart.

Ha en trevlig helg alla!

Smiley chatons 9841.gif

Uffe
0

God förmiddag Skrattande nu har t o m jag slagit upp de ljusblå. Eftersom jag inte alls är morgonmänniska så brukar det bli att jag sover länge på helgerna. I dag ska äntligen hemsidan bli klar, hoppas jag, så att jag kan jula ut den gamla