Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 411 ggr
Papris
0

Hemsidor med katttillbehör?

Tips på hemsidor som säljer kattillbehör, kan ni ge några såna tro? Glad

Annkis54
0

jag tror inte vi får skriva ut sånt här..för det anses som förbjuden reklam tror jag..men mailar du mig privat så har jag en del

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Papris
0

ok… det visste jag inte… men då gör jag det =)

[sugarcane]
0

Mmmm… då börjar vi väl vara farligt nära reklam? Eller vad säger du Uffe? Flört

Men om det är okej tipsar jag istället om en sammanställning av zoowebbshoppar som finns på sajten www.katter.nu. Kolla i menyn till höger.

(Om det inte är ok att skriva ut adressen får väl Uffe "städa" i detta meddelande. Skrattande)

Uffe
0

Jag skall kolla vad de säger, men annars kan man PMa varandra så länge och lämna adresser

Papris
0

Jag har ingen koll på sånt här överhuvudtaget, såg bara att i en forumtråd så var det någon som länka till nägon hemsida, men när jag skulle hitta länken idag igen så var det ju omöjlig (så många forumtrådar att leta igenom nämligen =) Tänkte samla alla på ett ställe istället!!! men men.. lagar o reglar… så e det!

Har fåt massa tips på schampon och allt möjligt från Kittentotts o e så sugen på att kolla in vart man kan handla in dessa prylar.

Företsen… Kittentotts är väldig mysig och trevlig. Hon är jätte snäll mot mig och tackar henne väldig mycket för all hjälp än så länge!!!!!!!!

Uffe
0

Om du menar här på Perser så är faktiskt länken borttagen. Den länkade till en företagskatalog i PDF-format.

Hela sajten ät ju gratis och finansieras med reklam, det är därför man inte får länka hur som helst

Papris
0

Konstigt att jag inte hita den igen!!! Flört