vill se svart/vita exotic!
jag har blivit helt frälst i svart/vita exotic. jag kan inte sluta se på de vackra varelserna!!. är det någon härinne som har några fina kort o visa upp för lilla mig?
Är det bara jag som inte hittar några svart/vita exotic till salu eller letar jag på fel ställen? har bara sett en enda annons på blocket med svart/vita exotic på senaste tiden..fast de e väl tur de
AnnKriellas Up Front…fast han är ju agouti
du kanske menade bara rena svartvita
fast du fick mig att tänka efter…känner jag nån..vet jag nån
näpp 
Nej men man får inte visa så mycket bebbor, tänk på oss som blir sjuka i tarmen 
ååh ja blir ju sjuuk. ska jag ha en svart/Vit ska de vara en hona, riktigt markerade svartsköldpadd/vita ungar e me snygga. jag har ju tre silverkatter, de ser ju likadana ut hihi . måste ju ha någon som bryter strömmen
Uffe du bor så nära mig
Erbjuder dig sitta bland 7st små sällskapliga söta troll hur länge du vill om du har för stora tarmproblem
Meeeeeen så söt.
Skulle aldrig våga sätta mig i en hör ulltottar, vill bara ha allihop då 
ingen som vet ngon uppfödare med svart/vita bebbar på g?
Men du kan ju låna dem
Så får jag semester
Nästa helg då är pojken på kortishemmet, då kan du väl ha dem ha ha ha
Hahaha oj vad jag skulle skämt bort dem
Ja det gör jag med skämmer bort dem. Gubben min säger jag kommer få sitta med dem kvar om jag matar dem,men det är ju min lilla paddis som bara älskar det ju,svårt låta bli dem
det är väl kul att skämma bort dem, det gör jag också 
Med risk för att göra reklam för mig själv…måndagen den 31 januari…ska jag ha en kull…mamman svarttigre-vit exo, pappan svartvit harlekin perser…kan ju bara bli svartvita o blåvita. Så kanske kan det bli nån till dig där.
Lite smygreklam kan vi säkert tillåta 
Åh då får vi se småttingar igen ju! Gör väl inget med reklam.Vad har inte jag gjort då :)
Som jag skrev i en annan tråd, reklam för sin egen uppfödning är tillåtet 
ååååh du bara MÅSTE maila mig när dom kommit..*drömmer mig bort om en svartvit exohona*
har du möjligtvitvis bilder på mamman o pappan?
spännande! va heter mamman o pappan?
kolla in detta. de e ju ingen färgklick där inte. visst hade en liten svartvit plattis passat in där
åh TACK. (hur gör man sånt? photoshop har jag inte på den här datorn:()
åh vilka snygga föräldrar, speciellt pappan..*dregglar* blir det en sådan hona kommer jag nog ha svårt för att hålla mig..suck..de e så fina:)
uffe
aha okej,så teknisk e inte jag:P
Det tar lite tid att lära sig, men det är bara att leka lös med bildrerna
så om man har en, i övrigt snygg bild som antingen är för ljus/mörk eller suddig
är det bara att skicka den till dig då??
Hahahaha inom rimliga gränser går de att göra något åt, men inte alltid, men visst skicka så kan jag testa
Annkis 54# Vilka underbara exotic….jag är så svag för dom, jag har en som är 6 år nu..men det blir nog fler
kittentotts# Åh den lilla svartvita…..så söt.