God morgon fredagen den 19 januari
God morgon alla, i dag tog jag visst lite sovmorgon igen, jag förstår inte detta jag är helt slut varenda morgon. Men jag fick lite morgonmotion på kuppen, det hängde på sekunfer om jag skulle hinna med bussen, så det blev ill att skynda skynda skynda 
tyckte jag du dröjde med att säja godmorrgon haha
men jag hoppas din dag blir underbar ändå
Ja det blir den säkert, jag får väl utstå lite gliringa nu på fm
jag är tålig jag
Hoppas inte stressen förstört din dag bara :) varför har alltid det manliga könet mobbing på dem som försover sig? Gubben min är alldeles förstörd också då han kommer försent pga detta :)
Tycker man har rätt med lite extra skönhetssömn vid behov. 5.45 ringer klockan här varje morgon, du får sätta in en ringklocka på datorn så kan jag plinga dig här .)
I botten är jag Skäning, så det där med små fina gliringar biter inte på mig. Än har ingen sagt något, det är väl inte speciellt kul när jag inte bryr mig.
Så förstörd tänker jag då rakt inte bli 

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
God förmiddag alla. Jag har inte haft tid att titta in hit tidigare idag, det harr varit full fart här på jobbet.
Det är inte mycket som skall till för att roa pälsklingarna.
I går så lekte den lille frenetiskt med något, det hördes liiiite konstigt. Så jag gick ut i köket och kollade, då hade han hittat en sån där grej dom håller ihop brödpåsar. Hmmm slarviga jag hade inte slängt den. Sen lägger han sig över den för at jag inte skall kunna ta den ifrån honom 

Ja, ibland så hittar de konstiga saker o leker med. Fast Zlatan han leker bara med sina två råttor, inga andra råttor duger, bara de två=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
God förmiddag Rolf, man ska inte slita på fredagar, då måste man ta det lugnt aå man klarar av helgen
Jo, jag gör mitt bästa med att ta det lugnt så att jag skall vara pigg i helgen:))
Ja det är rätt, du måst ju ha energi till din nya sajt,
fast det börjar väl bli klart nu
God "Morgon"…detta är min dygnsrytm..o då är jag uppe lite tidigt idag
Hahahaha men det är bra, då kan du passa sajten sena kväller 
ja..sista inläggen skrev jag väl igår natt vi 2-tiden 
Då var du väl ganska ensam här, ja det fanns kanske folk på andra sajter, men det är väl inte så många som är riktiga nattugglor

Go' middag! kanske man ska säga så här dags. Somliga orkar inte gå upp före 10, om nu inte Zizi Sothöna bestämmer sig för att agera väckarklocka. Då dyker hon med framtassarna före under täcket och river på fötterna! Alla sätt är bra, utom de dåliga, sägs det. Och den här varianten är garanterat effektiv.
Solen, som sken en stund igår, har också tagit sovmorgon. Istället fick vi en liten aning snö igår kväll, så nu är det både vitt och jättehalt. Tur att man slipper gå ut.
#11 Jag väntar bara på att Jesper skall fixa en topbanner, i övrigt är den klar att lanseras. Sedan blir ju aldrig en sajt klar utan den skall ju vara levande och föränderlig hela tiden.
Jovisst skall den leva och vara aktiv, men i ett visst läge känns det som om man sitter och pratar med sig själv 
#18 Ibland blir det så. Det är tufft att sitta och vänta bara. Kanske kan lägga in en blänkare här om sajten. Min nya sajt är ….trumvirvel..
……….. Siames iFokus
Bättre än så kan du väl