En solskenshistoria till
Nu ska ni få något att skratta vilt åt, kom på det när Rolf skrev om sin okunskap om bilar i en annan tråd
Det var en smällkall vinter och jag gled suveränt in på en mack och skulle ha sånt där att hälla i spolarvätskan, ja ni ser jag vet inte ens vad det heter.
På lätta fötter joddlade jag in på macken och handlade av Kalle som ägaren hette. Ut igen och upp med huven, ja ja det fanns ju grejer överallt, men jag hittade i alla fall ett lock som såg bra ut, av med locket och ut kommer Kalle springandes.
Stopp stopp för f-n skrek han vad gör du ????
Fyller på mojset i spolarvätskan tyckte jag glatt och helt oförstående till hans panik.
Ja men för h-te inte där, det är bromsoljan!!!
Ja ja no, further coments !!
Hihi…vi är lika i ännu en sak, Uffe :))

Hahahaha jag åker buss till jobbet om nu någon trodde nåt annat

Nej då, det har jag ju förstått redan innan men att det var därför hahaha det visste jag inte.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag skall inte ha bil, jag är som Rolf, jag kan tanka men där går gränsen.
Hugaligen tänk om man är på väg tíll en utställning och bilen stannar och man nte har en aning om nånting
Jag åker också buss till jobbet, och överallt jag ska.

Vi lär oss alla olika=)) Och det e ju bra det tycker jag.
S*Luddhuvet´z
Men jag är fena på att bada katter 
Vilken söt rosa buss !!

hehe det är klart att du är, du har ju perser=)) Ja den var söt=))
S*Luddhuvet´z
Det är säkrt Uddevallaexpressen 
Hej ja den historien var bra eller var den sann,men roligt hade jag åt den.
Den är sann det kan jag intyga som hade huvudrollen
Det var väl ingenting,detta tror ni nog inte på man vågar ju knappt tala om det,men eftersom det finns fler här som mig så.Jag och en arbetskompis skulle ut och åka i min bil för att handla till jobbet en tidig morgon,bensinen va slut så jag åkte för att tanka kallt som det var så hade tanklocket fruset,vad gör jag då tog fram min tändare och skulle precis värma locket var på min arbetskamrat fick se och kom ut och gapskrek va gör du är du inte klok,så dum var jag. Natti Katti LENA
Hälsningar LENA
Hahahahaha så underbart !!!!!!

Dockan: Hahahaha…
S*Luddhuvet´z
Ett litet tips. Om man inte är så bra på datorer men vill lära sig lite grundläggande saker. Datatidningar är suveräna, man kan lära sig mycket av andras misstag, PC Hemma och PC För Alla har lärt mig mycket