Istället för att sno trådar så...
Då blir det både grattis och beklagande

Tack tack o jag är bara glad att det inte var mycket mer som man behöver göra på bilen. Det är ju ändå en -89:a. =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
JA bilar är ju ett aber. Det var ett antal år sedan jag hade någon, de gräver ju bara hål i plånboken.
Men min bil var rolig, en avlagd taxi, påbyggd med extra baksäte, nästan 7 meter lång insynsskyddade bakrutor hahahahah det var skitroligt att glida in på utställningar med den
Bilar är bara bra när de fungerar felfritt. Själv kan jag knappt tanka :)) Jo, det kan jag, men alla de andra småfelen som måste fixas, de klarar jag inte. För mycket smörjolja i bilar för min smak och tacka vet jag elektronikprylar.

Haha, ja det kan jag tänka mig att det var. Och visst kostar de pengar hela tiden men jag hade nog inte klarat mig utan bil.
S*Luddhuvet´z

GRATTIS, vad roligt för dig.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack för det inlägget nu skall jag skriva en lliten "solskenshistoria" om mig och bilar

Rolf: Och för mig är det ena lite tvärt om=)
ÅsaF; Tack så mycket.
S*Luddhuvet´z
JAg håller med Rolf, hit med en död dator så ska vi snart få liv i den igen 
Utan olja funkar det mesta. Bra att veta nu när smörjan är på vag att ta slut.

Det finns syntet olja=)))
S*Luddhuvet´z
Men han som tror att han är ensam chef på mitt jobb han är snäppet dummare än jag.
I dag hade han jääääääätteproblem med sin dator och givetvis så skulle Uffe fixa det, han kunde inte sriva ut.
Jaha till verket då, datorn kunde inte kommunicera med skrivaren, kollade porten helt OK, av någon anledning som jag inte själv vet fick jag skrivaren att skriva ut nåt papper som det stod HP på och så var det en klocka och nåt annat, Då var alltså skrivaren också hel. Kollade så att kabeln satt ordentligt i skrivarporten. Ja den i skrivaren går rakt in i apparaten så den kan man inte kolla tyckte han. Skitprat tyckte jag du får öppna den.
hahahaha kabeln var inte ansluten till skrivaren, kan den ha ramlat av när jag flyttade skrivaren undrade han…………..ibland blir man trött. Till saken hör att han står som dataansvarig för enheten, han vet [svordom borttagen av sajtvärd
] inte vad ett USB-minne är ens

Jo du Uffe, precis så är det på mitt jobb också. 
Vi har det inte lätt i denna hårda värld
Men det är bra att ni finns. Vi på mitt jobb kontaktar såna som er, när det krånglar för oss, och det gör det rätt som det är, ingen av oss "tjejer" är det minsta bra på datorer. Tänk om man kunde få lite data-kurser och sånt ändå.