Hmm
Hej alla glaad människor!
Har en fråga till er, brukar eran katt små bita er på näsan? våran gör det varje dag, framför allt kanske då jag kramar min kille. Då piper han och ska fram han med.
En annan rolig variant, är det bara min katt som är lat? han ligger o dricker från vatten skålen.
Perser,de är udda dem , eller kanske min som är det bara
?
Det är nog lite olika, jag har en Exotickille som alltid biter i handen om jag blir färdig att klappa tillräckligt snabbt
Ääh, nej jag pillar inte ens på honom när han biter näsan försiktigt och spinner… SOm sagt han blir lite "avis" när man inte tittar på honom eller gör annat…han biter typ försiktigt och fort en gång …:P undrat var han gör som sagt, det kan inte va vi klappar honom för länge då vi aldrig pillar på honom då han bits på näsan…vi tror det är som en mini puss… bit med slick…

Det är nog bara små kärleksbett 
hehe jaa låter som det…intressant hur katter visar det…sen nu slår han mig när jag skriver …han vill ju bli klappad non.stop ….
Skulle vilja endå bli bättre på kattspråk…bland annat mjauande….
Yngsta hanen ligger ner när han äter 
Jag har en skogkatt som alltid skall bitas lite lätt i handen eller tröjjan när man gosar med honom. Det är säkert kärleksbett.
Kärleksbett har jag haft flera som gett på näsan min

Jag hade en huskatt som bet mig i näsan på natten för att jag skulle gosa med henne. Min huskatts hona som jag har nu hon snuttar på min arm o spinner så gott o jag kanske är konstig men jag tycker att det är mysigt.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z