"Farlig" sajt...
Är det inte någon mer som håller med om att Perser i.fokus är en "farlig" sajt! Jag får ju ingenting vettigt gjort på min lediga tid, sitter mest här framför datorn.
Är helt klart beroende framkallande 
/Lotta
/Lotta
Fråga min arbetsgivare 

Haha….så sant som det är sagt=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Exakt samtidigt Uffe=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Snyggt jobbat det 

Hej jag kan hålla med men idag har jag varit extra duktig,märker ni texten,har gjort det alldeles själv,Nu är jag lite mallig.Så man kan gå och ta sig ett
LENA
Hälsningar LENA
Hmmmm vilken text ?
#6 Lena: det måste vara något som du ser på din dator för vi ser det inte här…
/Lotta
Tur att jag inte är ensam, jag trodde jag var helt urballad 
Lotta ser du inte att bokstäverna är mindra jag tror jag blir tokig Lena
Hälsningar LENA
Då var det konstaterat, jag är urballad, jag ser det inte 
#10 näe???? det gör jag inte.
/Lotta
Jag tror Lena menar att hon aändrat textstorlek i privata inställningar. Dessa ändringar påverkar bara en själv och ses inte av övriga.
#13 ja just det, vi pratade om det häromdagen för jag frågade varför hon hade så stor text (vi bor i princip grannar)
Då är vi med Lena!
/Lotta
Det finns så mycket som jag vill läsa om och som sagt inte bara på kattsidorna
Men den här sidan ligger i topp!
/Lotta
#15 Förresten är det du Rolf, han med brillorna menar jag 
/Lotta

Vilken tur att man inte jobbar, så att man har tid - hm - att sitta här. Däremot blir ju allt annat, hushållsarbete, ogjort.
Faktiskt, så är det här forumet betydligt trevligare än många andra. Dessutom är jag av den fasta övertygelsen, att det finns alldeles åt ….. för många forum. Ingen kan hålla reda på allt som skrivs. Själv föredrar jag denna och IDP:s dito.
#16 Jo men visst är det så att det är jag :))

Håller helt med dig Lotta livsfarligt att logga in.
BAra logga in så det rör på sig, det tycker vi är roligt.
Och Rolf vad trevligt att du gillar vårt lilla perserhörn du har ju vana från några andra sajter
Och tack alla andra som tycker här är trevligt och tack för att ni gör det så trevligt
Uffe
Man kan ju inte låta bli titta in här direkt man kommer hem efter en kall ishall heller
Har nu suttit 2 timmar med gubben o fikat o sett på pojken som åker i Göteborg torsdagar o lördagar, så mysigt komma hem till värmen igen.
Vet inte vad jag ska säga. 
Jag är ju iFokus-beroende ju. 
hahahaha ni är inte ensamma om att vara beroende, jag är snart inoggad dygnet runt