Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1167 ggr
Livandas
0

Nikolaj har flyttat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Nu har min gokille Nikolaj flyttat till Holland….

Känns lite vemodigt, fast han kommer att få ett underbart hem hos sin nya ägare.

Men vilket snökaos det var på Arlanda i går då vi lämnade Nikolaj. Plogbilarna hade fullt upp, och det var mycket förseningar för alla som skulle resa.

Nkolajs nya ägare fick vänta flera timmar längre på Arlanda för att planet inte kunde landa på Amsterdams flygplats, där var det ännu mer snökaos än här i sverige.

När de väl kom upp i luften så gick allt bra, och Nikolaj sov mest hela tiden. Han är så säker i sig själv med ett underbart temperament, så han tog resan med ro:)

Jag tänkte dela med mig av lite hemmabilder på Nikolaj som jag tog innan han flyttade. Han har lite stora öron för tillfället, men han växer i dem snart, och blir en stor fin kille:)

Ha en bra dag!

Kram Susanne

Marita-L
0

Underbart vacker kille

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

EddaM
0

Han är jätte vacker =) Lycka till i hans nya hem önskar jag.

*kramar* Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Mirra
0

Han är superfin Nikolaj Kyss

// Rosie

vindeln
0

Katten är ursöt men är det okej att frakta en levande varelse i 2 timmar i flyg??????????????? Bara undrar ……….

Sunrunners
0

Ja, då var det det samma som förra år i november när jag och Pirta hämtade våra Aramis (ragdoll) från Stockholm och fick sitta på Arlanda hela kvällen. Men till slutet allt gick bra.

Himla fin pojkeKyss, vilka ögonen!

Bullan
0

#4 ja, det är tillåtet!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

Jättefin kille. Jag önskar honom lycka till i sitt nya hemSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

englagirl
0

Han är så fin "lilla" Nikolaj och MYCKET finare live även om dina bilder alltid är fina Foten i munnen

Ett riktigt pälsmonster är han och med en häftig kroppsmassa och tyngd!

Fortsatt lycka till i ditt nya hem Nikolaj,jag vet att du kommer att få det jättebra!!!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Tessan73
0

Ohhhh så vacker han är

Kram Tessan

Livandas
0

Tack, ALLA snälla ni för era goa inlägg om Nikolaj!

Nikolaj stormtrivs redan i sitt nya hem, och de nya ägarna är så nöjda med vår lille gobit, så allt känns jättebra!

# 4  Monica, det är tillåtet att frakta katter på detta vis:) Det finns ju de som hämtar katter från tex USA, där får katterna flyga fler timmar än Nikolaj.

Nu fick Nikolaj sitta i knät på sin nya ägare hela resan, och han mådde som en prins hela resan hem.

Ha en bra kväll Allihopa!

Kram Susanne

Annkis54
0

han är en sån raring Susanne
du har alltid så himla fin preparering på dina katter
ska bli kul om jag får se dem live nångång:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Charmknatten
0

Han är jättesöt!!!