Julklapp till mina pälsklingar!
Jag är väl som dom flesta av er lite "tokig" då det gäller katterna och man vill ju att dom ska ha det bästa!
Jag var och julhandlade lite i fredags och hittade en jättebra julklapp till mina katter.
I år blev det en tv med dvd så dom kan titta på Kitty show, dvd-filmerna som jag köpte för ett tag sedan och som gått varm på tv:n i vardagsrummet.
Katterna ska ju naturligtvis vara där jag är och jag är mest i köket och när vi sitter i soffan för att titta på tv så tittar jag hellre på "mina" program än på en massa insekter och fåglar som springer omkring på rutan 
Det tog inte lång tid innan katterna hoppade upp på bordet för att kolla då jag testade filmerna och om jag kopplat allt rätt.
Jag hann inte dra färdigt alla sladdar förrän det var bänkat på bordet.
Jag tror Droppen var den som satt på bordet i mer än en timme och bara kollade.
Ni som inte har filmerna….KÖP DOM!!!!!!

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Oo dom har inte jag köpt…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vars köper man dom?

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Denna har mina katter med, kan inte få med fotot här men finns bland mina bilder, de gillar filmen mest då den visas på den stora tv:n 

#4 det gör i och för sig mina med, men att ha en massa tassar på plasma tv:n är inte så bra, så att hänga upp en liten tv blev ju bra tyckte jag.

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Åhh vad fräckt =) Det hade nog mina små gillat med =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vilken Julklapp!
Men Lena du hade ju redan en ny tv i ditt kök…..
Hoppas den här tv:n är bättre än den förra
Pussa på dina snygga hanar från mig också, de är ju så läckra båda två
Vi hörs & syns snart igen!
Kraaaamar Susanne
haha….jag har ju hört talas om dessa "program" för våra katter…
o jag åker nog på det så småningom jag oxå haha

#7 Jaaaa,jag vet,men bättre vet jag inte om den är,den förra var bra den oxå men den saknade dvd och för att spara på stor-tv:n så blev det en julklapp till missarna.
Jag pussar för fullt på alla katter och Blues och Hope har fått en extra från dig 
Ses snart!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Va häftigt att filmerna "fungerar" Aldrig trott att katter skulle bli så intresserade av dem!

Jag får en ny kisse snart! han får ett klätterträd i juklapp :D Inropat från tyska ebay såklart 

Hi hi vilken underbar bild. jag har oxå dom filmerna o katterna bara älskar dom.