S*Queen Of Shiva's San Quentin

så gulliga!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

jätte söt ^^
Åhhh så söta

Jätte söt tjej=) Och bilden de leker på är suuuuper söt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

En sån sötis och så läcker syskonbild, lycka till med dina småttingar // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Sååå gullig bild på ett syskonpar som leker Jättesöta 
Rosie
Sötnosar!:)
//Susanne

Vilka godingar de är/Laila

Tack alla 
Är lite tveksam om jag ska behålla henne eller inte, får se. Hon skulle passa alldeles utmärkt ihop med Aries och då kan jag ju få chokladisar också 
Hittar jag tid, kraft och pengar så ska jag nog ställa henne en gång också innan hon flyttar.

Om jag inte missminner mig alldeles så är Aries och dom här bebisarna släkt så du skulle behöva para ut en gång först innan du går tillbaka. Alltså dessa bebisars mamma är helsyster med Boots mamma som är Aries mamma, om du hänger med 

Jo, du har rätt att dom blir släkt på nåt vis. Ahshira som jag också har är ju Sanna mamma och Ahshira är Boots mormor
Flera generationer…
Lite dåligt planerat av mig där å så Google som är vitfläck, hur tänkte jag?
Tur att jag fick köpa Optimus som passar bättre med mina honor. Jag tänkte vänta tills stamtavlorna kom iaf så jag får se hur det ser ut på dom, har så svårt att kunna se släktskapet i huvudet, måste få det svart på vitt så att säga. Men du har nog rätt, det går säkert inte 
Det verkar ju vara omöjligt att få låna hanar också så jag får se hur jag gör, jag är alldeles för dåligt insatt för att para katter som är allt för nära släkt också, vet inte ens vart jag står i den saken.
Väldigt dumt iaf å ha en massa släktingar i huset och jag tror inte jag kommer ta in någon mer katt här de närmaste åren heller.

Ge inte upp! Vi är alldeles för några som håller på med choklad i detta avlånga land. Importera nytt friskt blod som du kan blanda dina katter med. Många gånger gäller det att kunna sin stamtavla och veta vad som passar ihop med vad och tvärt om, de däremot är otroligt svårt med det vi sysslar med utan vi får prova oss fram. Du kanske har någon mentor som du kan bolla med?

Nej, har ingen mentor. Kan ju alltid ringa och fråga dom jag köpt katter av men jag tycker det är såååå tråkigt att det är så långt till alla härifrån. Jag är nämlingen en dålig telefonmänniska, är bättre öga mot öga människa 

Lycka till med din missar!
Härliga bilder!!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Vilka sötnosar