Perser iFokus

Perser

Etikett: 05-kattungar
Läst 1506 ggr
QueenOfShivas
0

S*Queen Of Shiva's San Quentin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag skulle lägga upp lite nyare bilder på bäbisarna. Börjar med sköldpaddstabby honan som är choklad och lilabärare. Dessutom en riktig tjockis Tungan ute

Hon är dock lite svårfångad på bild.

Thirteen, colourpoint pojken, får vänta en stund, han är lite för tufsig just nu Flört

Hon är till salu.

QueenOfShivas
0

Från sidan

QueenOfShivas
0

Med brorsan

High five

Marita-L
0

så gulliga!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

MayanMysticat
0

jätte söt ^^

Annkis54
0

Åhhh så söta

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

EddaM
0

Jätte söt tjej=) Och bilden de leker på är suuuuper söt=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Cajza
0

En sån sötis och så läcker syskonbild, lycka till med dina småttingar // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Mirra
0

Sååå gullig bild på ett syskonpar som leker Jättesöta Kyss

Rosie

Livandas
0

Sötnosar!:)

//Susanne

Firinella
0

Vilka godingar de är/Laila

QueenOfShivas
0

Tack alla Glad

Är lite tveksam om jag ska behålla henne eller inte, får se. Hon skulle passa alldeles utmärkt ihop med Aries och då kan jag ju få chokladisar också Tungan ute

Hittar jag tid, kraft och pengar så ska jag nog ställa henne en gång också innan hon flyttar.

deroba
0

Om jag inte missminner mig alldeles så är Aries och dom här bebisarna släkt så du skulle behöva para ut en gång först innan du går tillbaka. Alltså dessa bebisars mamma är helsyster med Boots mamma som är Aries mamma, om du hänger med Glad

QueenOfShivas
0

Jo, du har rätt att dom blir släkt på nåt vis. Ahshira som jag också har är ju Sanna mamma och Ahshira är Boots mormor Tungan ute Flera generationer…

Lite dåligt planerat av mig där å så Google som är vitfläck, hur tänkte jag? Skrikandes Tur att jag fick köpa Optimus som passar bättre med mina honor. Jag tänkte vänta tills stamtavlorna kom iaf så jag får se hur det ser ut på dom, har så svårt att kunna se släktskapet i huvudet, måste få det svart på vitt så att säga. Men du har nog rätt, det går säkert inte Gråter

Det verkar ju vara omöjligt att få låna hanar också så jag får se hur jag gör, jag är alldeles för dåligt insatt för att para katter som är allt för nära släkt också, vet inte ens vart jag står i den saken.

Väldigt dumt iaf å ha en massa släktingar i huset och jag tror inte jag kommer ta in någon mer katt här de närmaste åren heller.

deroba
0

Ge inte upp! Vi är alldeles för några som håller på med choklad i detta avlånga land. Importera nytt friskt blod som du kan blanda dina katter med. Många gånger gäller det att kunna sin stamtavla och veta vad som passar ihop med vad och tvärt om, de däremot är otroligt svårt med det vi sysslar med utan vi får prova oss fram. Du kanske har någon mentor som du kan bolla med?

Denna kommentar har tagits bort.
QueenOfShivas
0

Nej, har ingen mentor. Kan ju alltid ringa och fråga dom jag köpt katter av men jag tycker det är såååå tråkigt att det är så långt till alla härifrån. Jag är nämlingen en dålig telefonmänniska, är bättre öga mot öga människa Tungan ute

englagirl
0

Lycka till med din missar!

Härliga bilder!!!!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~