God morgon 18/1
Ja så var det torsdag då, snart fredag och full fart mot helgen.
Tror jag ska ägna helgen med att fundera på om jag ska kasta ut en av mina stationära datorer genom förnstret, den vill inte släppa ut mig på nätet, säger bara ätt "en nätverkskabel är inte ansluten"
God morgon Uffe och ni andra. Inatt hade vi åska här i Uddevalla. Blixtar och dunder!
Det verkar ju inget kul alls, ja inte för att jag är rädd för det, men det finns alltid risk för strömavbrott i sådana lägen
Vi klarade oss utan strömavbrott. Men visst måsta åskoväder i januari vara nästan lika ovanligt som storm i januari? Och nu har vi haft båda dessa fenomen i tät följd.
Jo åska är väl lite typiskt för sommar, och det kan vi väl vara ganska säkra på att det är det inte ännu.

Go' förmiddag. Nu är jag här igen efter en massa inloggningsstrul. Den här gången kanske det fungerar, så att jag kan läsa och delta i diskussioner.
Vädret i Uppsala är lite halvdant, några grader varm, blåsigt och solen gör tafatta försök att visa sig.
Vi hoppas på att det funkar, här på Västkusten är det bara grått.
#5 Välkommen tillbaks Fiia, hoppas att det funkar nu.

Om jag låter bli att vara klåfingrig, så ska det nog gå bra.
… och så kom solen fram!
#8 Ser du de dolda grupperna Fiia? Där finns bl.a frågelådorna.

Nej, var ska jag leta?
Hej på er alla! Jag är så glad att ha ström bara så jag kan duscha o få värme. Nu på morgonen har jag ägnat tiden i skolan på möte jag bara plötsligt fick för mig att ha
Blir vansinnig på personal som inte tror att ett barn med förståndshandikapp klarar gråta el må dåligt, och att de klarar av berätta då de är elaka mot dem. Bara att fröken som va orsaken till allt lyckades jag också få t gråta. Ja ibland är det inte lätt, nu hoppas jag det blir bra för alla barn som mått dåligt bara. Känner mig som en elaking ibland, men att ha en föräldrer med humör kanske hjälper ibland.
#11 Längst ner i forumdelan under de aprikosa grupperna finns 4 röda grupper.
#11 I vänsterkanten under namnen på trådarna finns forumgrupper du skall kunna se 4 st mörkröda. Kan du inte se dem logga ut och sen in igen och se om du kan se dem då, de ligger längst ner

Aha, där. Ska studera och vem vet, kanske lägga mig i också….
Det går så bra så, om ingen lägger sig i får vi ju inga diskussioner