Jag kan inte låta bli...
Ja det är väl käckt med sådana bilder, man bara ler och säger:
Ja men den ska vara så 
Härliga färger

Paddor är ju sååå vackra=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hon ser ut att ha en mycket läcker teckning din lilla Soysa 
/Lotta
/Lotta
#3 Nämen titta - en dubbelgångare!
Vilken stillig liten paddfröken du har miapia!
Jag ska villigt erkänna att jag inte var någon paddfantast innan Soysa "dumpades" hos mig. Visste inte ens att perser/exotic får vara paddor…
Men nu har jag ändrat mig! Jag tycker hon ser ut som en liten cool cowboy-katt med sina fläckar. 
Paddor är roliga, oftast lite speciella 
ja min är verkligen speciel det vill jag lova hehe
här är det hon som bestämmer o man kan inte plocka upp henne o gosa när jag vill utan det är hon som skall bestäma när hon vill hehe
enda gången hon är riktigt gosig är på kvällen när vi lägger oss i sängen då kan hon bli kelat i timmar o hon njuter*
JAg har en liten dam, ja liten och liten hon är vuxen nu. Men som liten låg hon alltid i en liten korgstol (för barn) där låtsades hon ofta sova, men hon klappade till de andra katterna så fort de gick förbi. Nu är det hon som bestämmer, om de andra blir lite stökiga så kommer hon och ställer sig mitt på golvet och bara tittar sig omkring, som om hon ville säga; "och vad håller ni på med?"
ha ja just så är min min hehe hon vill gärna ha dominansen här haha o jag känner igen det du skriver om hon kommer o klapp till dom andra när dom för liv
men samtidigt så blir hon orolig när lisa o diablo leker o diablo skriker då springer hon fram o lappa till lisa haha o lisa är älst här o man tycker hon skall ligga bäst till i rangen hehe men lilla lisa går undan då o gucci går o lägger sig igen haha