In the womb
Satt i eftermiddags och slötittade på tv och bläddrade mellan kanalerna. Kom in på National Geographic Channel och såg att ett program just skulle börja som hette In the womb.
Tänkte att det kanske är något och det var det mest underbara jag har sett på mycket länge. Man fick följa en lejonhona och en katthona (bengal) från parning till förlossning. De visade i 4D-bilder vad som hände i livmodern från det att sädescellerna började "simma" och hur sedan fostren utvecklade sig fram till att bli färdiga kattungar. De jämnförde lejonungarnas utveckling med tamkattens ungar.
Vet inte om programmet kommer att gå i repris eller man kanske kan hitta det på webben. Vill bara rekommendera det på det varmaste.
Kerstin i Umeå
attans oxå att man missar nåt sånt
ser du att det ska gå igen så meddela oss:):)
Jag hade ju inte en aning, bara "ramlade" in på det. Måste nog köpa en TV-bilaga så jag kan hålla koll:-)
haha…ja gör det
det är ju ofta vi ramlar in på saker
men sånt tycker jag är mycket spännande
tänk vad de kan göra idag…tekniken går verkligen framåt

Kanske det går att titta på webteve?
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
hemskens filmsnutt
hur ska jag kunna låta min hane para nu

stackars mina flickor

nu börjar det
FUSKIGT!!!!!
Kan ingen spela in och bränna på skiva till mig? Pleeeeaseeee 
Shit! Tyvärr lurade jag er för det här var en helt annan film än den jag såg. Trodde det var repris då det hette likadant. Sorry:-(
ja..haha…jag trodde att det skulle komma katter ända tills kl var ca 16.40 ..då började jag fatta haha
o jag har spelat in det Pethra. hahaha
men kanske kommer det i repris…vi får hålla koll
o är det nåt du vill ha inspelat så fixar jag det Pethra
Här kan ni se en del i alla fall och sen finns det programtablå som man kan kika på vad som kommer framöver.