Protestera
Protestera hos Tradera! De tillåter auktioner på katter och har utgångsbudet 1 kr
support@tradera.com eller ring vår support på 08-31 23 40 (vard 9-12).

Meeen hur kan de bara göra på det viset. Javisst jag skall maila.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag ska maila och påpeka att det är olämpligt att överhuvudtaget ha auktioner på djur. Men jag får nog vänta tills jag kommer hem, tror inte kommunen uppskattar om jag gör det från jobbet

Nej det kanske de inte gillar. Men att bara komma på iden att göra det. Och vad är det för människor som gör så mot sina katter då??
S*Luddhuvet´z
Det är noh mest huskattungar det handlar om, jag tror inte chansen är så stor att få en raskatt för mindre än ett par tusenlappar. Undrar hur många som vet att det är emot SVERAKs regler att bjuda ut katter på auktionssajter
Man fick nog inte klistra in annonsen så jag fick ha den som uppladdad fil i stället

Jag hittar inte katterna.
S*Luddhuvet´z

Men jag hittade en ny tovutredare för 46kr. Och jag bjöd på en katt fontän till katterna. Men jag skall sedan sluta stödja den sajten.
S*Luddhuvet´z
Det var lite klurigt, jag hittade djursidan, men nu minns jag inte hur jag letade :O)

*ler* Kan man komma till andra länders tradera? Det kanske inte var i sverige? Men det är fel i vilket fall som helst.
S*Luddhuvet´z
Nej det är svenskt

Hmm..jag får kika runt lite till.
S*Luddhuvet´z
Men tillåter Tradera verkligen djurauktioner? Jag har också sett annonsen för "Katter från 1 krona" - men jag utgick ifrån att den var automatgenererad som "ämnesannons" på det aktuella forumet (som handlar om huskatter). Men det är klart, det såg ju lika illa ut för det… 
Jag ska också ringa. Lite "folkstorm" brukar göra susen, och Tradera vill nog inte förknippas med djurauktioner om de inte har några! 
Det sägs ju att de inte gör det, men varför generera annonsen överhuvudtaget då ?????
Den dyker upp här också lite då och då, jag reagerade inte på den förrän jag läste en tråd om den på hittekatter.
Jag ringde tre gånger, det tutade upptaget hela tiden. Det är nog mer effektivt att mejla…
Jo det tror jag också.