På banan igen
Nu har min uppkopplib´n hemma kommit tillbaka
Skönt att kunna känna att man är "Med" igen

Välkommen åter då får man säga :))
Man tackar, det var tufft men jag överlevde :O)

Att det alltid skall krångla med sådant så fort det blåser.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Ja det är så trist, och nu har de lovat ny blåst på onsdag, jag blir så trött

Ja jag läste det på text tv. Och visst är det jobbigt, hoppas på bra vägar på lördag bara.
S*Luddhuvet´z
Ska nu till NerK?

Ja jag skall ju detta. Feztiz och Atos skall ställas ut. Atos första utställning=))
S*Luddhuvet´z
Då kan det ju bli riktigt spännande. Hoppas det går bra, får du ngn bra domare ?

Nja Sirpa skall döma Feztiz och hon är ju duktig men hon tycker att Feztiz är för fin. Och jag vet inte hur Alexey Sch… dömer då jag inte haft honom innan men jag hoppas på ett bra omdöme på Atos.
S*Luddhuvet´z
KAn inte så mycket om någon av dem, men Sirpa dömer ju inte Perser, Alexey vet jag inte ens vem det är

Dum fråga, År Atos Husis eller skogis?

Atos är skogis. *ler*
S*Luddhuvet´z
Om han är kastrat ska väl domaren bara skita i knicken, men det är han kanske inte, ja katten alltså 

Nej han är bara 7månader. Skall kastrera honom i mars innan han går upp i vuxen. På Norak går han som vuxen kastrat första gången.
S*Luddhuvet´z
Ok vi får hålla tummarna att domaren har dålig känsel i fingrarna

Haha ja, men det är knappt att man känner den. Men ja vi får se=))
S*Luddhuvet´z
Vi lever på hoppet

Ja man få göra det lixom. Men det är bra träning för honom. Och man kan ju hoppas att Sirpa tycker att Feztiz är mer huskatt nu då.
S*Luddhuvet´z
JA det är konstigt det där, det finns ingen standard på huskatter men de får som du säger inte vara för fina

Nej o Sirpa dömer efter sin egna huskatts standard o förra gången blev Feztiz tvåa pga att den andra följde standarden bättre. Den var inte badad eller borstad heller kan jag till lägga men ja så är det ibland. Man får ju inte bli för bortskämd heller=))
S*Luddhuvet´z
Nej det ska man kanske inte bli, men jag är inte så bortskämd jag, två NOM och en BIS på alla år. Men skit i det jag är lika glad för det jag

*ler* Ja det viktigaste är inte att komma till panel utan att tjöta o träffa folk och titta på fina katter. Men det är enda gången som jag blev lite putt. Meeen ja så e det =))
Det är huskatterna här hemma som plockar BIS o BOX och NOM. Fast till Atos försvar får jag väl säga att han inte har blitt utställd ännu och dessutom har sin knick. =))
S*Luddhuvet´z
Jo jag har alltid sagt att får jag bara certen så är resan inte förgäves. Och många kattvänner träffar man ju bara på utställningar. Sen är det alltid roligt att visa upp Dockan för uppfödarna, de blir så glada när de får träffa henne

Ja certen är viktiga. Willow hann få ett innan hon blev på smällen ialf=) Och jag hoppas att Atos får en del med. Och visst är det roligt att träffa uppfödarna till katterna, får träffa Atos i örebro. =))
S*Luddhuvet´z
Ja det är trevligt, speciellt som de är så nöjda med henne

Ja det är ju ännu roligare om det är så =))
S*Luddhuvet´z