Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 2116 ggr
simzonites
0

Tips för borttagning av katthår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När man är kattägare får man ju på köpet massor av katthår runtom i hemmet. Vill ge ett tips på en svamp som är kanonbra att ta bort hår med från möbler, kläder, mattor, sängkläder osv.

Finns bla annat att köpa hos Tassalogen; Mirakelsvamp, 65kr

Beskrivning av produkten:

Svampen som gör det lätt att avlägsna hund- och katthår från de flesta typer av underlag. Strukturen på svampen gör att strået dras med. Mycket lätt att använda, lätt att rengöra och framförallt så håller den länge! Verkligen värd pengarna ett måste när man har djur.

http://www.tassalogen.com/shop/details.php?productid=671&display=18&umenuid=102

[Jag har ändrat länken så att den går direkt till svampen. En länk till en indexsida för en webbshop kan uppfattas som reklam Uffe/Sajtvärd]

/Lotta

Niffi
0

Har två stycken hemma. Den är fantastiskt bra, mycket bättre än roller mm.

Annkis54
0

Håller med….men…tycker att det är lite svårt att ta bort håret ifrån själva svampen.
nåt tips där…annat än skölja av med vatten

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Niffi
0

Jag har två och drar dem emot varandra som kardor. Då rullar håret ihop sig till en liten rulla som man lätt tar bort.

Dockan
0

KyssDet har jag precis glömt att köpa,det måste jag inhandla illa kvickt många.Tack för tipset.LENA

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

tack…ska testa det
jag har oxå 2 st

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Maggie
0

Bra tips!

Jag har förutom alla rollers, testat en gummihanske som skulle vara bra, den va väl ok på klösträdet, gardiner..  men dålig på kläder!!

Får kanske göra ett försök på svampen!!