Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 871 ggr
EddaM
2009-11-22 23:25
0

Nerks KM!

Är det någon här som skall dit med sina katter eller bara kika?

Hade anmält fyra katter men nu blir det bara tre då jag ligger på sjukhus och orkar inte bada så många o vet inte riktigt hur jag skall orka på söndag heller men jag får hjälp av mitt ex o mina vänner som säkert kommer göra det hela till en toppen utställning. Skall ha med mig Feztiz såklart o två långnosade skogisar *ler*

Skall bli kul med en ringutställning då jag aldrig varit på en sådan så man är lite mer nervös än vanligt ändå.

Hoppas vi ses där =) *kramar*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

krasivis
2009-11-23 10:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Edda!

Nej, jag ska inte dit utan kommer på Nerks januariutställning istället. Trist att du hamnat på sjukhuset! Hoppas nu att du kryar på dig snabbt!

Så bra att du har folk som hjälper dig att bada katterna!

Kram

Elisabet

EddaM
2009-11-23 12:23
0

Hej hej =) Ja Januari utställningen skall jag ju med på =) Den kan man ju inte missa =)

Mina prover o allt är mycket bättre idag så jag slipper dropp och har fått ätit lite =) Blir nog bara kvar 1-2 dar till här. Om nu allt fungerar som det skall =)

*kramar*

S*Luddhuvet´z

MonicaLagerquist
2009-11-23 12:32
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska inte dit men en av mina avkommer ska dit.IG S*Blå Katten Gilera. CRX f 32

EddaM-Krya på dig och hoppas att du snart är hemma igen.

NERKS januari utställning ser jag verkligen fram emot eftersom att jag då ska ställa ut min La Permkull.

Stolt ägare till tre La permer

EddaM
2009-11-30 18:49
0

Hej hej =) Är glad efter en kul o rolig dag men kroppen tog en massa stryk tyvärr…o magen. Men det var absolut värt det =)

Min Feztiz blev Bästa Långhårs Huskatt. =) Kanon kul=)

Och min skogis kille Fengari blev DB o slog ut en som blev Nom på Birka dagen innan=) Och min skogis tös Stjerni fick en bra bedömning =)

Det var mycket roligt folk o allt så det var kul. Testade även på att hoppa Agillity med Fengari o han var så duktig =)

S*Luddhuvet´z

Annkis54
2009-11-30 19:42
0

stort grattis till er EddaM

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se