Kattens Dag
Hittade en fototävling på deras hemsida.
Den första jag såg där var Amor Trolls Knock Out a.k.a Nocke som Anja här på Pif skickat in!
Solkatten kommer att ha kattuppvisning på Granngården på lördag mellan 9-15.
Vi bjuder på glögg och pepparkakor-Granngården har specialpriser på foder mm.
Ha en trevlig helg i Kattens tecken!
Lycka till ni som ska på utställning och ni som ska på Kattens Dag runt om i Sverige!
Vi andra får väl ge våra gossiga djur lite gott att äta!
Vad kul för er, kattens dag, en av de tillfällen på året som jag tyckt varit roligast, träffa massor folk som kanske inte riktigt är med i "kattsvängen" ännu men har fundering på det där med raskatter. Tyvärr är inte min klubb representerade på något ställe i år så jag får se vad andra klubbar har.
En liten nytagen vardagsbild på Penny kommer med, hon utvecklas stadigt nu och har ju fått en lillasyster att ta hand om med :-)
Jag ska på Kattens dag i Swärdmons Djurshop i Torsås och visa upp min Tyra (OhFour's Tyra Banks). Det har blivit lite av en tradition att åka dit varje år. Jag tycker det är jätte kul att träffa de andra kattägarna och alla besökare som kommer dit. Jag har tagit fram en massa julpynt också och ska pynta min bur ordentligt!
//Eva

Och jag skall som sagt till Nerkes KM på söndag =) skall bli riktigt kul =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Åh,vad fin Penny är.
Ha de'bra//Anja
Idag står jag på Granngården i Trollhättan med Lucey

#1 kramar från gammelmatte tiil Penny!
Oj vad fin hon är!Hon ser ut att ha breddats sej sen jag såg henne sist! Hoppas på löp hos henne snart!
Men hon släktar inte på sin mormor(Venuz)hon löper för fullt fastän det är en mörk årstid.Så fort jag tar bort piller på henne så löper hon oavsett årstid…
Men jag blir så nyfiken-vars kommer lillasyster ifrån?
Är Penny snäll med henne?
Ha en bra 1;a advent!
Heléne
Lillasyster är släkt med Penny, Arash är morfar till vår nya lilla skrutt. Hon kommer från Solfjädern´s och är 13 veckor nu. Penny är jättesnäll med henne och vill gärna leka men förstår inte riktigt hur häftigt man leker med en bebis så Ginni går in och rättar när det blir för hårt.

Hej på er!
Jag och några till har dragit ihop en (liten)skara med raskatter som visar upp här på våran djuraffär i Gällivare.
Hoppas det går bra,här är det mycket jobb att göra för att folk ska veta vad en raskatt är.
//Anja

#7 vad kul att att Penny är släkt med eran nya stjärna!Och att hon uppskattar att ha en liten att busa med!
Vilken färg är hon?Varifrån kommer den uppfödningen?
Såg så söt ut så!Lycka till med henne också!Kul att ha sått i huset igen kan jag tänka!
Hur går det med hemsidan då?
#8 Hoppas ni fick nån Gällivarebo att fatta vitsen att ha raskatter i alla fall!Ni är verkligen ambassadörer för dessa uppe hos er!
Ha en trevlig 1:a advent!
Ps. På bilden är Penny 10 v. och ser på filmen:Katten Gustav.
Heléne
Nu bär det snart i väg till Swärdmons Djurshop i Torsås för att visa upp några av våra katter. Det blir européhanen, vår skogishona och en av perserhonorna.
/Lotta

Själv var jag på kattens dag på bromma zoo… efter att ha varit på birkas utställning i Nacka :)
Alla ville klämma på mina katter *L*
/Malou