Perser iFokus

Perser

Etikett: 00-viktigt-nyheter
Läst 271 ggr
Uffe
0

Kan du se våra frågelådor?

En del av våra frågelådor är tillgängliga bara för medlemmar på Perser iFokus. De syns undeerst bland forumgrupperna och är mörkt röda till färgen. Om du är medlem hos oss här på persersajten och inte kan se dem, kontakta mig, vi måste nämligen dela ut rättigheterna till medlemmarna manuelt och ibland missar man

EddaM
0

Ja jag ser dem.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Ja du har ju varit medlem ett tag nu och har fått dina rättigheter här hos oss Skrattande

EddaM
0

*ler* ja dem har jag roffat åt mig=))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Hahaha ja det gäller att se till så att man kan sticka näsan i allt Skrattande, hoppas du märker humorn

Naquita
0

jag ser dom inte=/

Uffe
0

Naquita, du är inte medlem på den här sajten, klicka på lägg aktuell sajt till favoriter, så får du dia rättigheter.

Det är bara sajtens medlemmar som kan se dem

EddaM
0

Haha, klart att jag gör det Skrattande Och är man nyfiken o tjötig så e man=))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Man måste va nyfiken annars får man inget veta Skrattande och tjötig är väl jag också, jag tror att jag skriver i princip i varenda tråd :O)

Naquita
0

men alltså,jag ser fortfarande inte frågelådorna=/

Uffe
0

Naquita, logga ut och sen in igen, så kan du förhoppningsvis se dem

Niffi
0

#9 Försök med att logga ut och logga in igen.

Naquita
0

nuså,fick logga in o ut 3 gånger innan jag såg dom. tack för hjälpen uffe o niffi

Uffe
0

Hela iFokus har fått ett lyft på insidan och ibland så haltar det lite med de olika funktionerna

EddaM
0

Uffe: Precis man måste ju det.=)) Och ja kan ofta heller inte låta bli att skriva i trådar, som syntes Skrattande

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

JAg tycker att det är roligt att sitta och skriva, ibland spårar trådarna ur, men sker det på ett positivt sätt så är det väl inget fel med det.
det kan ju vara lite svårt att ha trådar om precis allt, då hittar vi till slut inte, så tjöta på bara ;O)

EddaM
0

*ler* det kommer jag garanterat att göra =))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Bra, det skall röra på sig och många fetmarkerade rubriker gillar vi :O)

EddaM
0

hehe=))

S*Luddhuvet´z

Bart
0

Nej jag ser dem inte,trots att jag loggat ut och sen in igen.

Niffi
0

#19 Bart, du måste lägga sajten i dina favoriter först för att bli medlem. Sedan provar du med att logga ut och in igen.

Denna kommentar har tagits bort.