Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 320 ggr
Uffe
0

Våra frågelådor

Det har kommit önskemål från några av medarbetarna som skall svara på era frågor i frågelådorna. Det är att vi inte skall låsa dem efter svar, tanken är helt rätt. En låst tråd försinner ganska snart bort från vänsterspalten när den inte är aktiv.
Visst kan man leta under forumrubrikerna, men jag tror också att i ett mycket aktivt forum är det lätt att man fastnar i de trådar som just för tillfället är de mest aktiva.
Så vi uppfyller givetvis medarbetarnas önskemål och lämnar trådarna öppna för diskussion

Niffi
0

Så kom igen och ställ frågor så att vi får råbarka våra hjärnor lite :))

[sugarcane]
0

Härligt, då ska jag genast härjalite mer i mina trådar med frågor! Flört

Niffi
0

Bra att tänka på är också att om en tråd snabbt åker ner i "senaste inläggen" så kan den finnas kvar längre tid i "mina inlägg" beroende på hur aktiv just du är med att skriva i olika trådar.

Uffe
0

Det är lite synd att trådarna åker bort så snabbt om de inte är aktiva, det finns ju inte heller något som indikerar att det finns nya inlägg i en grupp.

Men man kan ju morgongympa som Niffi gjort i dag och putta upp trådar Skrattande

[sugarcane]
0

Lysande med den tydliga vinjetten när svaret kommer från värden/experten. Då blir det inga missförstånd. Jag tycker också det är bra att alla kan svara i tråden. Ju fler som delar med sig av erfarenheter, desto fler infallsvinklar får man ju på problemet, även om lådans värd är "chefsguru". Skrattande