Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 575 ggr
Uffe
0

Orkan på väg

Nu varnar de för en ny orkan och uppmanar folk att hålla sig inomhus. Stackars oss på Västkusten, de hotar med strömavbrott också Gråter

Niffi
0

Än så länge har det inte börjat. Men det kan vara lugnet före….

Uffe
0

Det skall visst komma i natt, men du bor nog så pass långt norrut att du kan slippa lindrigt undan

EddaM
0

Vi här kanske kommer lite lindrigare undan men de e ju synd om er på västkusten, tur att man inte bor kvar på Vrångö nu då.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

manlyckans
0

Äntligen bor man på rätt ställe Flört

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrikandesDet låter för otäckt,jag har alltid stor respekt för sånt väder.Tur du har dina katter.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Uffe
0

Nu ska Ann inte bli uppkäftig här, ni får ert i morgon

manlyckans
0

Ja usch, man kan ju alltid hoppas att dom har fel… Här blåste det ordentligt inatt men det var väl tack och lov långt från orkan alla fall.

Niffi
0

#2 Enligt väderprognosen på tv så skulle det bli värst längst bohuskusten denna gång med orkanstyrka i byarna.

manlyckans
0

# 8 Vill inte ha mera Ledsen, räcker det som var inatt… Fönsterrutorna skakade…

Uffe
0

Jag har hört att det ska bli värst i Ljungby i Småland. (nu på TV4) vi slipper kanske alltihop Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Tur man bor i nytt nu då. Vi bodde i gamla huset sist mitt i ödemarken kändes det som då det drog på sist utan ström el värme. Fast vi hade lite roligtGladVärmde vatten t Nescafe på värmeljus, tog lite tid. Vi hade öppna spisen att sitta vid, ja usch då! Nä nu får det vara lugnare denna gången.

Uffe
0

Ja inte ä det något man ser fram emot, koka kaffe på värmeljus tar ju evigheter, och jag som är en riktig kaffehöna :O)

Kittentotts-deleted
0

Va gubben min som hade nervsammanbrott på morgonen utan kaffe, där stog hans lilla fru och fantiserade, ja så kan man kanske göra. Hade nog 10st på en gång under denna kopp, jodå han fick sítt kaffeSkrattandeNä ta in gasolköket säger jag bara, vi höll på så 2 dagar o led, sen när ljuset kom såg vi ett gasolkök med allt som gas mm stog så fint i källarenOskyldig

Uffe
0

Har inget gasolkök ju Skrattande o koppvis är inte lönt att brygga, det ska va kannor

Uffe
0

Nu blååser det rejält här, blä bara man inte blir utan ström

Niffi
0

Riktigt rejäl vind här också. Bäst att hålla sig inne fast solen skiner.

EddaM
0

Här regnar det o blåser lite med men inte så farligt=)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Ja de har ju uppmanat oss att inte gå ut. Katterna tycker att det är skitspännande och sitter på parad i fönstret och tittar på träden som flyger fram och tillbaka

EddaM
0

*ler* kan tänka mig att de tycker att det är spännande=))

S*Luddhuvet´z

Niffi
0

Mina är bara sura för att de inte får gå ut i kattgården (innätad altan) som de är vana vid.

Uffe
0

Ja det står någon granliknande sak som far fram och tillbaka, så de har fullt upp nu Skrattande