Huskattsbevis
Någon av er lade ut en länk eller en bild på ett huskattsbevis, nu minns jag inte vem det var, kan man få den igen ?? 

Vill du ha en bild på framsidan så kan jag scanna in den oxå=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag är mest intresserad om katten får ett regnr. Jag diskuterar huskattavel på katter 
Få jag visa det på det andra forumet?

Ja, jag läste i den tråden. Och självklart får du visa det=))
S*Luddhuvet´z
Tack, usch jag blir så arg bara så egentligen skall jag hålla mig därifrån

Ja jo jag med, men de lyssnar inte speciellt bra tyvärr.
S*Luddhuvet´z
Nej det spelar ingen roll vad mnan säger

Nej de gör inte det. Hade någon sagt till mig när jag var lite yngre och mer blå ögd då hade jag aldrig låtit mina huskatter få ungar. Min huskatts hona som jag har nu kastrerade jag för att jag tänkte just på de hemlösa och att jag ville ställa ut henne mera. Och att jag jobbade några månader på ett katthem hjälpte oxå till. Det var bara att skaffa sig en raskatt och nu kommer snart första kullen.
S*Luddhuvet´z
Jag har också haft huskatt, en jättesöt liten padda, men hon fick aldrig några ungar och mådde hur bra som helat

Nej de behöver ju inte få det.
S*Luddhuvet´z

Jag har läst i trådarna på Katter men orkar bara hoppa in i den debatten ännu en gång. Har haft den med en av debattörerna tidigare på Norsk Slogkatt.
Hahahaha jag blir så ilsk så jag kan inte sluta 

*ler* Bra det för jag orkade ju inte heller mera.
S*Luddhuvet´z
Hehe jag kan hålla på hur länge som helst, jag minns när jag låg i på ett annat forum Svenska katters forum, då hängde varningarna i luften :)
Tror att jag hade en omgång på nioliv också och där var det lika illa 

Men aldrig på CatWizzard Uffe :))
Nej det har jag inget minne av, men där är det ju också llite högt till tak.
Men visst låg vi illa till på nioliv ett antal gånger

Jo det var livat i holken på nioliv
Hahahaha ja det är väl det minsa man kan kalla det, undrar hur de har det, de va längesen jag va där

Har heller inte tittat in där på länge. Men senast så minns jag bara de där evighetstrådarna som jag inte orkade läsa.
Ne det står inte så mycket vettigt i de där och sen är det för det mesta samma folk som tjatar hela tiden och hugger efter alla nykpmlingar
Inte värt jag går in där då som ni pratar om, jag kan ju inte ge mig då jag börjar tjata
Men bara för du har en huskatts bevis får man ju inte avla. Detta är ju mer som ett körkort för få ställa ut mm,den går ju inte som stamtavla, inte hos oss då jag fick på en kull, vår första perser parade vår huskatt innan vi fattade hon va fertil. Jag gick då t klubben för få huskattsbevis och detta va bra då folk som köpte dem tyckte det va roligt få ställa ut, tog då med vaccinering mm 700:- st. Har kontakt med dem alla idag med. Usch va skämmig jag kände mig! Hade ju aldrig haft katt innan
Misslyckas kan alla, och det är ju inte det som diskuterar. Men medveten avel på huskatter kan jag inte med