Vansinne
Låsta trådar som inte går att kommentera försvinner ganska fort.
Det här tycker jag inte skall försvinna bort i trådkön, fullständigt sanslöst
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,939962,00.html
jag inser att man kanske måste se sånt här
men jag tycker att det är vidrigt…har mycket svårt för att se såna bilder
Ja det har jag också, jag brukar inte öppna sådan här länkar, jag blir förbannad och sen mår jag dåligt
ja..jag tänker lägga den längst bak i hjärnan o försöka glömma den..fast man måste nog veta om att det finns såna idioter där ute
Jo men de är väl tack och lov sällsynta……hoppas jag i alla fall

Jag snabböpnnade men klickade ner på en gång,brukar även jag inte vilja öppna sådana länkar, man tar fruktansvärt illa vid sig att se misshandlade djur, det gör ont, finns inte ord för det i ordlistan ….Hoppsan nu måste jag släppa in katten som hoppade på dörrhandtaget och vill in.

Ja det är svårt att se sådana bilder. Jag jobbade på ett katthem i några månader men jag klarade inte att vara kvar. Nu kom det inte in sådana katter direkt till oss men att se hemlösa katter i ögonen det är svårt det. Ja nu började jag prata om något annat men ja. Man vill bara ta hand om dem o krama o gosa med dem.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Detta är det man vill inte se, man blir ju så ledsen, förbannad ja finns som sagt inte ord att finna för beskriva
Men det finns tyvärr, hur många vet vi inte.
Det är svårt att sätta sig in i hur man tänker när det blir så här.
Jag försvara inte, men det är väl ett litet misslyckande och sen bara accelerar alltihop tills det inte längre är hanterbart
Alltid lika jobbigt att se djur som far illa.
/Lotta
Jag håller med om ett det kan vara kobbigt, nu var nog inte detta det värsta jag sett. Nu menar jag de bilder som publicerades
[Borttaget av sajtvärd] hon måste ha varit [Borttaget av sajtvärd] !!!!!!! det är som den andra tanten i [Borttaget av sajtvärd] som hade massa katter i sitt hus så att allt stank! lagarna för att skydda djur bör förstärkas på nåt sätt..men vet inte hur..är ingen jurist…men mer rättigheter och hårdare straff år dem som plågar djur! 
För att vara konsekvent i mitt handlande har jag tagit bort subjektiva bedömningar om personen som artikeln handlar om. Jag har också tagit bort ett ortsnamn, allt enligt sajtens skrivregler
Uffe/Sajtvärd