Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 891 ggr
[Guardians]
2009-11-14 04:45
0

Godmorgon

Nu ska jag väl hinna skrivagodmorgon först innan någon morgonpigg därhemma vaknat :-)

Sitter i 31 graders värme och myser, redan haft första badet för idag. Verkar som om även turismen hit ner har fått sej en knäck avlågkonjunkturen, väldigt lite folk nu mot vad det var för ett år sen eller kan det vara så att årets hetaste resmål som var Egypten om inte jag minns fel har tagit  mycket av vinterturismen till sej.

Ha en skön dag ni med

ixidixi
2009-11-14 10:17
0

Godmorgon på dej Annika :)

Va skönt ni har det i värmen.

Här så sitter jag vid datorn och tittar ut och va ser man jo en MASSA SNÖ ….blääääääääää

Kram Chatrine

Sunrunners
2009-11-14 10:20
0

Godmorgon från Finland.

I sovrummet är det varmt varmt, då där finns 4 små bebisar. Men ute är det snö och många minusgrader.

Tuija

castilla
2009-11-14 11:00
0

God morgon

Här i Skåne är det grått och dimmigt väder. Men vi har i alla fall 8 plus grader. Så man får bara drömma om lite sol och värme. Det hörs hel mysig där du är.

Gitt

Gitt

Annkis54
2009-11-14 16:23
0

God eftermiddag från Trollhättan
här är det grått o blött…men tack o lov ingen snö
perfekt städväder:):)
Annica…vad gör du uppe så tidigt
hoppas du har en bra semester

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
2009-11-15 09:12
0

#4, inte uppe tidigt utan det beror på tidsskillnaden, +6 timmar här i Thailand. Har precis regnatrejält här så sitter nu på vår balkong och njuter av en kaffe med kaloribomb till. I havet idag 31 grader, luft 34 grader.

Annkis54
2009-11-15 17:38
0

jaha..så förstår jag

gott med kaloribombFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
2009-11-15 22:55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjena Annica!

Vad skönt att du kom iväg till Thailand!Njut av det!

I morse hade det regnat ute så vi hade klibbsnö!Så innan jag åkte på jobbet så var jag och Rocky ute och gjorde en snögubbe!

Idag är det 2 veckor till 1:a advent!

Ha det bra så hörs vi!

Heléne

[Guardians]
2009-11-16 16:36
0

Snö Helene´, det känns avlägset här som jag är nu och det är så skönt att kunnat åka även om jag har haft ont i två dagar nu igen men jag har bra med mediciner med ner och smärtorna kommer inte i närheten av vad de var i somras.

Idag har jag shoppat loss på enorma tyger till burskynken och ska iväg och handla ytterligare ett imorgon inne i Phuket city, såg det idag och ångrade mej då vi kom hem att jag inte köpte det med, väldigt billigt är det iallafall, sen så blir det till att fjäska med syrran så hon kan sy åt mej :-)

Nu är klockan 21,30 här 26 grader varmt och är kolsvart ute, har sällskap av en liten ödla på balkongen :-) Han har fullt upp med att jaga insekter.

Nästa vecka är vi åter i det gråkalla Sverige men ska ändå bli skönt att komma hem till familjen med två och fyrbenta igen.

Vi hörs och ska se om jag inte kan få in bilder på tygerna sen.

Denna kommentar har tagits bort.