Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 582 ggr
ophelia
0

OT:klädbekymmer

För första gången på minst 20år ska jag gå ut på en stor Show.Ikväll bär det av till Malmö arenan och en Show  med Cliff R.och the Shadows.Nu har jag fått klädbekymmer för jag har inte en aningom vad man har på sig nuförtiden när man går ut.Rynkar på näsanSå snälla hjälp mig.Ge mig tips om vad som gäller.

Jätte tacksam för all hjälp.

Sylvia

Marita-L
0

hihihi inte en blekasteGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

Någonting helt och rent och som man trivs i Obestämd

Ha det så trevligt i alla fall, jag tror ingen tänker på vad du har på dig :-)

/Sussi

Mayer
0

Jag håller med om att det är svårt med kläder!Själv nassar jag hellst omkring hemma med mjukbrallor därav att man inte har så mycket finkläder.

Har du ingen att låna något av?Jag själv tycker oftast det andra har är fint och då får man samtidigt råd.

Ha det så kul

Anja

ophelia
0

Tack för trevliga svarGlad

Kläder har jag men frågan om vad som är rätt.Det finns ju oftast en klädkod.Att inte klä sig för fint men inte heller vara under dressad om ni förstår.Men jag får väl prova mig fram och se vad som känns bra framåt kvällen och roligt tänker jag ha så det bara "sjunger" om det.

Sylvia

Annkis54
0

jag skulle nog klä mig i nåt bekvämt men ändå snyggt
så det beror på om du trivs bäst i byxor eller kjol
för du ska ju kunna sitta o ha det bekvämt i kläderna
Cliff o the shadows…wow…helt outstanding
gud så kul det skulle vara
glöm nu inte o ge oss lite av "det hela" när du kommer hem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Klädbekymret löste sig hade en brun klänning i ett mjukt material.Köpte den för några år sedan några storlekar för liten och hoppades på att komma i den så småningom.Det gjorde jag i lördagsSkrattande

Sedan så måste jag ju berätta att kvällen var helt fantstisk.Ca 8300 personer som var och tittade på sina ungdoms idoler.Cliff och The Shadows var lika bra som för 45 år sedan.Han har ju en fantastisk röst fortfarande och att höra The Shadows live otroligt härligt.Att sitta still var det inte tal om.Det var en fanastisk stämning hela tiden.En givande kväll som jag ska vårda i hjärtat länge.

#5  Han komer till Göteborg också Annki du får passa på då.

Sylvia

Annkis54
0

wow Sylvia
vilken härlig kväll
o klänningen kändes rätt eller???
jätteviktigt att allt är bekvämt Flört
hmmm göteborg ja….hmmmm

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se