Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 570 ggr
Kittentotts-deleted
0

Klöspelare/Leksaker

Vet att många har gjort egna klöspelare. Har du tips & Ideer på detta så vore det roligt få se, Även annat i leksaker är roligt få se ideer på som katter gillar.Hoppas få många tips så våra katter kan få många mysiga stunder.För fins det något mysigare än att få se dem njuta o ha roligt.

Kittentotts-deleted
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte man kan ju ge olika tips här, ville visa vår kattungehage vi fick byggt ihop igår.

Uffe
0

Den var ju jättefin. Och nu kan man se hur händig jag är, jag har alltid tyckt att det verkar lite farligt med galler, ungarna kan ju fastna, så är det bara att klä det hela Skrattande

Kittentotts-deleted
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja galler är livsfarligt om man inte klär den. Kommer en tid då de börjar klättra över, dröjer inte så lång tid, och samma här, då är det dags släppa ut dem i friheten, bättre än se dem falla över och bryta benen. Men nu har de möjlighet se de stora, pappa Tigerär inne o hälsar på dem, detta gör han alltid först då de kommer i hagen inte så länge de är i kattungelådan.

EddaM
0

Och vad söta de är de små=)) Skall ju själv snart få en kull så det var bra att du visade hur du har det.=) Kompost galler har jag redan köpt o tyg har jag. Men vad söta….

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Jag har tidigare använt pallkragar, men det här var ju trevligare

Dockan
0

Kanonfint Carina, hur hinner du med allt.Jättefint och gulligt.Trevlig Helg Lena Glöm inte Lats Dance eller va hette det nu hi hi

Hälsningar LENAGlad

Uffe
0

Ja man blir lite avis när man ser hur fint det blev